رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: ما به دنبال اجرای سند تحول دولت مردمی و خروجی‌محور در شهرستان‌های استان هستیم.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری مهر، محمد فرشکاران در جلسه بررسی برش استانی سند تحول دولت مردمی اظهار کرد: این سند به صورت کلان موضوعات را مطرح و نحوه دستیابی به خروجی‌های مطمئن را مشخص ساخته است.

وی افزود: برش‌های استانی سند در اجزا و لایه‌های متفاوت اجرایی هر استان نقش خود را نشان خواهد داد.

فرشکاران تصریح کرد: هدف اصلی سند تحول دولت مردمی این است که پیشران‌ها و بسترسازهای مناسب جهت شناسایی و مدیریت چالش‌ها تعریف و در نهایت خروجی‌های مورد انتظار و معین حاصل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: ما به دنبال سند تحول دولت مردمی اجرایی و خروجی‌محور در شهرستان‌ها هستیم و استراتژی‌های عملیاتی این سند بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: ثبات و رشد اقتصادی با لحاظ عدالت اجتماعی، امنیت غذایی، صندوق‌های بازنشستگی و مسئله بسیار مهم آب، موضوعات کلیدی و شاکله برنامه هفتم را تشکیل می‌دهند که یکی از بسترهای اصلی این برنامه سند تحول دولت مردمی است.

فرشکاران ادامه داد: باید حوزه‌های مختلف را بهم تطبیق دهیم و ارتباط دهی حلقه‌ها به شکل مناسب با زمان و هزینه بری کم میسر باشد تا اجرا، پایش، نظارت و خروجی سند به صورت همگام پیش روند.

این مسؤول توسعه حمل و نقل را مهمترین نقش و سهم استان در اجرایی ساختن سند تحول دولت مردمی اعلام و اضافه کرد: آذربایجان شرقی از لحاظ فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین المللی و موقعیت جغرافیایی ترانزیت ممتاز بوده و باید تلاش کنیم از این پتانسیل به نحو شایسته بهره بریم.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر