امام جمعه بناب گفت:  استقلال یکی از دستاوردهای اصلی این انقلاب بوده و اصل نه شرقی نه غربی در مرحله عمل شناسنامه ایران است.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از ستاد اقامه نماز جمعه بناب؛ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی این هفته شهرستان بناب با اشاره به موضوع جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری اظهار داشت: جهاد تبیین باید عملیاتی بشود، بطوری که خداوند متعال نیز فرمان داده است که نعمت های الهی را یاد کنیم و به دیگران نیز متذکر باشیم، بر مسئولین جمهوری اسلامی  فرض است که عملکرد این نظام در طول ۴۳ سال را بر مردم خصوصاً نسل جدید تبیین کنند.

وی افزود: در طول حکومت ۵۸ ساله رضا شاه و محمدرضا شاه پهلوی کشور در فقر، ناامنی و بدبختی مطلق غوطه ور بود و ایران با این قدمت، ثروت و ذخایر عظیم یک ایالت دور افتاده از ایالات آمریکا بود که با قدرت خداوند و به برکت اهلبیت به ملت ایران که صاحبان اصلی اش بودند بازگردانده شد.

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه استقلال یکی از دستاوردهای اصلی این انقلاب بوده و اصل نه شرقی نه غربی در مرحله عمل شناسنامه ایران است، تصریح کرد: در زمان حکومت طاغوت ایران جولانگاه انگلیس و بعد از آن آمریکا بود و منابع اقتصادی کشور را به سادگی و مثل آب خوردن تاراج می کردند و پایه های اقتصادی فلج بود و کشور با آن همه ثروت و معادن و ذخایر خدادادی مصرف کننده بود که با پیروزی انقلاب روحی تازه در کالبد استقلال و عظمت جامع کشور دمیده شد و هر روز شاهد پیشرفت و نوآوری و جهش علمی، طبی و صنعتی و خودکفایی در قسمت های مختلف هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه قبل از انقلاب نقشی در سرنوشت خود نداشتند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب امام امت (ره) با شعار ما می توانیم همه ملت را بکار گرفت و فرزندان این ملت قدرت را بدست گرفتند و امروز از پیچیده ترین فنون در داخل کشور بدست فرزندان مؤمن این کشور پرده برداری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به اقدام خصمانه اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز غربی ها که از سپاه پاسداران حساسیت دارند برای اینکه در هر حیله و توطئه برای براندازی نظام تدارک می بینند، جوانان مخلص سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) در کمترین فرصت توطئه آنان را خنثی و هر مفسد و جاسوس وطن فروش را به سزای اعمال خود میرساند. و این در حالی است که در هیچ جای دنیا اجازه نمی دهند اموال مردم و مقدسات شان به آتش کشیده شود.

امام جمعه بناب تأکید کرد: سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر نیروهای امنیتی قلب تپنده و چشم بیدار ملت ایران هستند، خواه اروپایی ها بپذیرند، خواه نپذیرند.