استاندار آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای، اقدام ننگین پارلمان اروپا در ارتباط با سپاه پاسداران را محکوم و اعلام کرد: سپاه به تنهایی توانست طومار داعش را در هم بپیچد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری مهر، در بیانیه عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی آمده است:

همانگونه که رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) فرموده اند سپاه، پاسدار انقلاب و خدمتگزار ملت است.

بدون شک محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم منطقه و گسترش روزافزون استقبال از دستاوردهای آن برای امنیت منطقه ای و فرامنطقه ای، زمینه ساز افزایش بغض و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به آن شده است.

در تبیین اهمیت جایگاه بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای، اشاره به این نکته کافی است که این نیروی بی همتا به تنهایی توانست طومار داعش به عنوان برون داد خباثت قدرت های استکباری را در هم بپیچد.

دستیابی به چنین جایگاهی در معادلات بین المللی و ناکامی نظام استکباری در رویارویی نظامی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سبب شده است که سردمداران آن به زعم خود به فکر تحت فشار قرار دادن سپاه و سپاهیان دلاور از طریق مصوبات بی اثر باشند.

اینجانب اقدام ننگین و شرم آور پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامی در راستای ترور امنیت ایجاد شده توسط این نیروی مردمی می دانم و همپا با فداییان این نیروی دلاور، آن را به شدت محکوم می کنم.

بدیهی است که این گونه اقدامات فرافکنانه نه تنها ذره ای از محبوبیت و گستردگی نفوذ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران و ملت های منطقه نخواهد کاست، بلکه سبب خواهد شد که آنان در حمایت از این شجره طیبه متحدتر از قبل شوند.

در همین راستا، اقدام حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز در پوشیدن لباس سپاهیان عزیز، نمود عینی محبوبیت عمیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نزد مردم و شایسته قدردانی است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر