نشست صمیمی فعالان گردانهای فضای مجازی بسیج شهرستان بناب ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه بناب با هدف حفظ انسجام و حضور موثر در فضای مجازی در سپاه ناحیه بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری با اشاره به توطئه جدید دشمن علیه ملت ایران، گفت: امروز ما در جنگ تمام عیار شناختی و ترکیبی در مقابل دشمن قرار گرفته ایم، لازمه مقابله با این جنگ، شناخت میدان، ابزار و شیوه های جنگ است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب داشتن سواد رسانه ای را یکی از ابزارهای مهم این جنگ دانست و گفت: امروز دشمن بدنبال آن است که افکار، اندیشه، ارزشها، سبک زندگی و ذائقه ما را تغییر داده و اندیشه و تفکر غربی را در جامعه ما رواج دهد.

وی داشتن ایمان در جنگ نرم را ضروری دانست و گفت: فعالان فضای مجازی باید خود را به این ابزار مجهز کنند تا در مقابل دشمن آسیبی نبینند؛ در این فضا منابعی که در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید بر صحبت و کذب بودن آن اشراف کامل داشته باشید.

سرهنگ پاسدار اسفندیاری یکی از شگردهای دشمن را تضعیف رسانه ملی و سایر رسانه های داخلی اعلام کرد و گفت: دشمن برای اینکه به اهداف خود برسد رسانه های ما را زیر سوال می برد تا اعتماد عمومی به رسانه های داخلی از بین برود؛ این شگرد دشمن است تا با تبلیغات منفی اذهان عمومی جامعه ما را به سمت خود هدایت کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه دشمن مرکز ثقل، یعنی ولایت ما را مورد هدف قرار داده است، گفت: ضعف در مسائل اعتقادی، اخلاقی، احکام دینی و… همگی از عدم مطالعه کافی سرچشمه می‌گیرند، باید با مطالعه خود را در مقابل توطئه های دشمنان تجهیز کنیم و اجازه ندهیم در این فضا اعتقادات ما را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: در سایه نداشتن آگاهی و عدم تسلط به توطئه های رسانه ای دشمن، در اغتشاشات اخیر نفراتی دستگیر شدند که حتی نام رئیس قوه قضائیه و وزیر امور خارجه را نمیدانستند، حال تصور کنید که تا چه اندازه دشمن روی فکر جوانان ما تاثیر گذاشته که عده ای بدون اینکه نام رئیس قوه را بداند بر علیه آن و نظام اقدام میکند.

سرهنگ پاسدار اسفندیاری در خاتمه تاکید کرد: اگر در انجام ماموریت‌های فضای مجازی با آگاهی و تفکر ناب پیش برویم و رفتار و اعمال ما در راستای رضای خداوند باشد، نتیجه آن میشود امثال حاج قاسم ها؛ که قطعا تاثیرش جهانی خواهد شد.

گفتنی است، در پایان این نشست از فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان بناب تجلیل به عمل آمد.