به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی پیش از ظهر امروز در چهارمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان بناب با اسفبار خواندن وضعیت فضاهای آموزشی در این شهرستان اظهار داشت: تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در این خصوص کافی نیست و حل مشکلات فضاهای آموزشی در بناب یک عزم ملی و مطالبه جدی را می‌طلبد. […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی پیش از ظهر امروز در چهارمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان بناب با اسفبار خواندن وضعیت فضاهای آموزشی در این شهرستان اظهار داشت: تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در این خصوص کافی نیست و حل مشکلات فضاهای آموزشی در بناب یک عزم ملی و مطالبه جدی را می‌طلبد.
نماینده مردم بناب ادامه داد: با وجود اینکه شهرستان بناب از لحاظ صادرات محصولات غیرنفتی، تعداد دانشجو و سایر بخش‌ها جزو اولین‌ها بوده و مقام‌های برتر را در سطح منطقه داراست، ولی در بخش فضاهای آموزشی متأسفانه این رتبه را نداریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سر و سامان دادن به وضعیت فعلی فضای آموزشی در بناب ۶۰۰ میلیارد ریال  اعتبار نیاز دارد؛ گفت: قطعاً تکمیل و بازسازی مدارس مخروبه در بناب از توان دولت خارج است و باید خیران پای کار بیایند و شهرستان بناب را از لحاظ وضعیت فضاهای آموزشی بهبود دهند و دیدن این شرایط برای ما سخت و سنگین است.

وی افزود: باید تلاش کنیم با مساعدت خیران مدرسه‌ساز با احداث مدارس مناسب فضا را برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان فراهم کنیم.
این نماینده مجلس تصریح کرد: شهرستان بناب در خیلی از بخش‌ها جزو شهر اولین‌هاست که امیدواریم با احداث فضاهای جدید آموزشی در این زمینه نیز جزو اولین‌ها باشیم.

انتهای پیام/ش