به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی شنبه شب در مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر در اجتماع اهالی روستای «آخوند قشلاق» با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار کرد: دولت و ملت باید در زمینه تحقق این شعار […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی شنبه شب در مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر در اجتماع اهالی روستای «آخوند قشلاق» با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار کرد: دولت و ملت باید در زمینه تحقق این شعار سال تلاش کنند.
وی افزود: انتظار از تمام جناح‌های سیاسی این است که همدلی و همزبانی را در عمل نشان دهند.
نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به مسائل مربوط به مذاکرات هسته‌ای گفت: در خصوص مذاکرات هسته‌ای هم نظیر مسائل دیگر، فصل‌الخطاب رهبری است چرا که منافع ملی و مصالح کشور مرتبط با برنامه هسته‌ای است.
باقری‌بنابی تاکید کرد: نقدهای سازنده داشته باشیم ولی نقدها طوری نباشد که موجبات دلسردی فردی را که در جبهه با دشمن در حال جنگ است، فراهم آورد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ضرورت توجه به تولید داخلی تصریح کرد: متأسفانه به تولید داخلی کم ارزش و بها می‌دهیم، از این رو حمایت از تولید داخلی همت و عزم ملی طلب می‌کند.
باقری‌بنابی در بخش دیگری از سخنان خود از وجود وحدت و همدلی بین تمام مدیران شهرستان بناب خبر داد و گفت: امیدواریم این وحدت و همدلی روز به روز بین مسئولان و مردم تقویت شود.
وی با بیان اینکه در دو و سه سال اخیر با تلاش‌های به عمل آمده حداقل ۴۰ میلیارد ریال از بدهی‌های شبکه بهداشت و درمان بناب پرداخت شده است، اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان بناب مجموعه مریضی است که به محل سیاسی تبدیل شده است و سخت می‌توان مشکلات آن را حل کرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی از وجود برخی دست‌ها برای جلوگیری از حضور پزشکان متخصص در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: مجموعه شبکه بهداشت و درمان بناب حدود ۸۰۰ نفر پرسنل دارد و تلاش می‌کنیم که این مجموعه را از وارد شدن به مسائل سیاسی دور نگه داریم.
باقری‌بنابی با اشاره به محدودیت منابع مالی در کشور اظهار کرد: با وجود این محدودیت‌ها در بودجه سال ۹۴ ردیف اعتبار مستقل برای اجرای طرح کمربندی شرقی بناب و نیز احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی جایگزین بیمارستان امام (ره) باز می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: حداکثر ظرف سه ماه آینده سی.سی.یو و آی.سی.یو بیمارستان بناب نیز راه‌اندازی خواهد شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اجرای طرح کمربندی غربی شهر نیز با مساعدت و همکاری شورای اسلامی شهر، شهردار و اداره راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این طرح به طول هفت کیلومتر است که با اجرای این طرح قطعاً تحول عظیمی در روان‌سازی ترافیک شهر صورت خواهد گرفت.
باقری‌بنابی تصریح کرد: با اجرای این طرح نباید به اراضی ملی تعرضی صورت گیرد و مقام معظم رهبری نیز شدیداً روی این موضوع تأکید دارند و قانون با افراد متخلف در این ارتباط شدیداً برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ش