به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، در مراسم کلنگ زنی این مدرسه، باقری بنابی نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، فرج الهی فرماندار، ممقانی بنابی مدیر آموزش و پرورش، عده ای از اهالی روستای چلغای ،اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی از کارشناسان و معلمین ،حضور داشتند. در آیین کلنگ زنی این […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، در مراسم کلنگ زنی این مدرسه، باقری بنابی نماینده شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، فرج الهی فرماندار، ممقانی بنابی مدیر آموزش و پرورش، عده ای از اهالی روستای چلغای ،اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی از کارشناسان و معلمین ،حضور داشتند.

IMG_2471

در آیین کلنگ زنی این مراسم، ممقانی بنابی مدیر آموزش و پرورش منطقه، از خیرین مدرسه ساز بعنوان بازوی توانمند آموزش و پرورش یاد کرد و از اهالی روستای چلغای به خاطر مشارکت در این امر خیر، تقدیر و تشکر کرد و گفت:امیدوارم اهالی روستاهای دیگر نیز قدم پیش بگذارند و در این امر خیر مشارکت نمایند.

در این مراسم بلال جعفری مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی امام رضا (ع) به نمایندگی از اهالی خیر روستای چلغای، کلنگ احداث این مدرسه شش کلاسه را به زمین زد.

انتهای پیام/ش