به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، خطیب جمعه شهرستان بناب امروز در خطبه های آیین عبادی نماز جمعه بناب با بیان اینکه، این جواب نمی دهد که دشمنان اسلام خود را عزیز بدانند و دیگران را ذلیل، گفت: گردنکشان و طاغوت از از ابتدا خودشان را فعال می دانند و خبر ندارند که خداوند همه دار […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، خطیب جمعه شهرستان بناب امروز در خطبه های آیین عبادی نماز جمعه بناب با بیان اینکه، این جواب نمی دهد که دشمنان اسلام خود را عزیز بدانند و دیگران را ذلیل، گفت: گردنکشان و طاغوت از از ابتدا خودشان را فعال می دانند و خبر ندارند که خداوند همه دار و ندارشان را به بادفنا خواهد داد، اینکه خودشان را عزیز بدانند و دیگران را ذلیل، جوابی نخواهد داد و روزی خوشان رسوا و ذلیل خواهند شد.

امام جمعه بناب افزود: اگر اینها خدا را می شناختند دست به جنایتها و خطرناکترین قدم ها نمی زدند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه علت تاخیر در به هلاکت رساندن ستمگران و ظالمان در دنیا نزد خداوند حکمت هایی دارد، گفت: خداوند به دشمنان و ظالمان دنیا مهلت می دهد تا آنها امتحان خود را پس دهند، خوابیده ها بیدار شوند، خداوند مهلت داده تا مومن از غیر مومن مشخص شود و حقیقت از مجازی جدا شود.

وی افزود: این جنایتهایی که در بلاد اسلامی رخ می دهد متاسفنه تاوان خواب های سنگین است که ملت های مسلمان در گذشته به سر برده اند و به پیامدهای ان توجهی نداشته اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: بارها مقام معظم رهبری پیام ها و ابلاغ های متعددی به امت اسلامی داده است اما آنها بی توجهی کردند.

خطیب جمعه بناب ادامه داد: ۳۰ سال است که از طرف جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری بارها اعلام شده که ای داد مکه و مدینه در دست استکبار استف اینهایی که مکه و مدینه را اداره می کنند همان گماشتگان اسرائیل و آمریکای شیطان هستند.

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: امروز همه دنیا مشاهده می کند، همان قدرتهای شیطانی بدون این که به خود زحمت دهند با پول و ثروت خود مسلمانان، اهل قبله ها را تار و مار می کنند، این قلدرها جمع شده اند تا جهان اسلام را با زمین یکسان کنند.

وی افزود:بلاخره مسلمانان با پندها و موعظه های مشفقانه رهبری بیدار نشدند، مسلماً این آدم کشی ها و نسل کشی ها مسلمانان را بیدار خواهد کرد. اما با چه هزینه ای.

امام جمعه بناب با اشاره به هشدارهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، گفت: این بزرگواران بارها هشدار داده اند که به آمریکا هرگز دل نبندید، اینها قابل اعتماد نیستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه هرکسی یا هر ملتی به چنین دشمنانی اعتماد کند روزی سیلی آن را خواهد خورد، گفت: اینها عهدشکن هستند و منطق انها زور است، تنها راه چاره مقاومت و اقتدار است.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: آنطور که مقام معظم رهبری فرمودند کلید حل مشکلات کشور در داخل کشور است، تحریم ها چه برداشته بشود یا نشود از دشمن برای ما چراغی روشن نخواهد شد.

وی در عین حال تاکید کرد: نباید از داخل کشور غافل شویم و باید ریشه بیگانه پرستی را در داخل بسوزانیم و خود اتکا باشیم.

امام جمعه بناب تصریح کرد: سبک زندگی، مصرف گرایی خارجی، مسکن، ساخت و سازهای تشریفاتی، آتش های ولخرجی، لوکس گرایی، اسرف و سایر تجملات را باید جمع کنیم، طوری کنیم که وقتی کالای خارجی به سراغمان آمد، مصرف ان برایمان ننگ باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به موضوع مذاکرات پرداخت و گفت: ما منکر مذاکره نیستیم و در این خصوص هم پیرو رهبری هستیم، تا زمانی که مقام معظم رهبری از مذاکرات حمایت می کنند ما هم مقلد او هستیم.

امام جمعه بناب در خاتمه گفت: هر قدرتی هم که با نیرنگ و حیله با ما معامله و مذاکره کند زیر بار آن نخواهیم رفت.

انتهای پیام/ش