به گزارش خبرنگار ورزشی انعکاس بناب، با این نتیجه تیم امید یکی از معدود تیمهای شهرستانی است که به مقام قهرمانی این مسابقات نائل میشود. بر اساس اعلام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بناب، در بازی رده بندی نیز تیم شایگان آرمین آذربایجان (تبریز) با غلبه بر مس سونگون آذربایجان (تبریز) به مقام سوم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی انعکاس بناب، با این نتیجه تیم امید یکی از معدود تیمهای شهرستانی است که به مقام قهرمانی این مسابقات نائل میشود.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بناب، در بازی رده بندی نیز تیم شایگان آرمین آذربایجان (تبریز) با غلبه بر مس سونگون آذربایجان (تبریز) به مقام سوم دست یافت.

تیم امید آذربایجان در نیمه نهایی در مجموع دو بازی رفت و برگشت تیم مس سونگون آذربایجان را با نتیجه ۸-۵ از پیش رو برداشته بود.

قادر فردوسی سرپرست تیم امید آذربایجان بناب در این رابطه به خبرنگاران گفت: اول از همه چیز این موفقیت را به بازیکنان تیم تبریک میگویم، واقعا بازیکنان شاهکار کردند. اینکه ۳ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی تیمهای نامدار و مطرح تبریزی باشند و یک تیم شهرستانی با پشت سر گذاشتن همه آنها به مقام قهرمانی برسد، چیز کوچکی نیست و ما بایستی قدر بازیکنان و کادر فنی این تیم را بدانیم. این مجموعه شایسته تقدیر است چرا که ۷ ماه بدون هیچ ادعا و چشمداشتی همزمان با مدرسه و تحصیل تمرین کرده و درگیر مسابقات بوده اند. بایستی یک تشکر ویژه هم از خانواده های بازیکنان بکنیم که در این مدت همیشه حامی بچه ها بوده اند.

وی افزود: بچه ها و کادر فنی تیم و در راس آن آقای جواد آقاپور کمالی در تعطیلات عید نوروز واقعا سنگ تمام گذاشتند، تمرینات منظم و سخت در روزهایی که اکثر مردم در حال استراحت و لذت بردن از تعطیلات هستند عزم جدی و مصمم مجموعه را برای رسیدن به موفقیت نشان میداد به طوریکه نتایج تیم در بازیهای بعد از عید نشانگر این عزم جدی است. واقعا قهرمانی استان حداقل چیزی بود که به این مجموعه بایستی تعلق می یافت. انشالله این قهرمانی شروع موفقیت و پیروزی در تمام زندگی اعضای این مجموعه باشد.

Ustan camoiyon 2

فردوسی گفت: تیم امید از زمان تاسیسش یعنی ۳ سال پیش سیر صعودی داشته و در هر دوره مسابقات خودش را به عنوان مدعی مطرح کرده است. کسب مقامهای: نائب قهرمانی لیگ فوتسال شهرستان و جام رمضان، قهرمانی لیگ فوتسال شهرستان و جام رمضان، قهرمانی استان و … همگی گواه این موضوع هستند. اکنون که این تیم به مسابقات کشوری راه یافته انتظار داریم حمایتها بیش از پیش از این تیم صورت گرفته تا با بهترین شرایط در این مسابقات حضور یابد. چرا که ما بازیکنانی شایسته و کادر فنی لایق در اختیار داریم. ما نیز میخواهیم نماینده ای شایسته برای استان در مسابقات کشوری باشیم. ما بایستی قدردان بانیان مسابقات لیگ فوتسال بناب در این چند سال باشیم چرا که این تیم از دل این مسابقات برآمده است.

سرپرست تیم امید بناب اضافه کرد: لازم میدانم از تمامی کسانی که در مقام حمایت از تیم بر آمدند از جمله آقایان رحیم پاکیزه خوی رئیس هیئت فوتبال، امیر عربی دبیر هئیت فوتبال بناب و دیگر اعضای هئیت فوتبال بناب و اداره ورزش و جوانان بناب و آقای حاج محمد پیروزرام مسئول کمیته فوتسال استان به خاطر برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر کنیم.

وی در خاتمه ادامه داد: همچنین از مدیریت دفتر فنی و معماری ۱۰۰۰EV آقایان رامین ثقفی و مجتبی آقاپور و مدیریت شرکت آسانسور افق فراز سیر آقای مرتضی آقاپورکمالی به جهت حمایتهای مالی شان از این تیم و نیز کالای ورزشی سلامتی مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می نمائیم.

بازیکنان تیم امید آذربایجان بناب:

۱) علیرضا فضلی (۱)

۲) امیر حسین کریمیان قدیم (۲)

۳) میلاد رحیمی (۳)

۴) حمید افتخاری (۴)

۵) محمد قدرت پور تازه کند (۶)

۶) امیر یزدانخواه (۷)

۷) امیر مقصودی (۸)

۸) رضا صفری (۹)

۹) امیر رضا صافی (۱۰)

۱۰) امیر رکابی بنابی (۱۱)

۱۱) احسان افتخاریان انوشه (۱۲)

۱۲) مهدی جنگجو (۱۴)

۱۳) علی شهبازی (۱۶)

۱۴) رضا سعیدی (۱۸)

۱۵) حسین داوری بالاروشتی (۲۰)

۱۶) حجت هادوی (۳۳)

سرپرست: قادر فردوسی

سرمربی: جواد آقاپورکمالی

انتهای پیام/ش