به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، گذشته از ضرر و عوارض جسمی و روانی استعمال قلیان، این روزها معضل اجتماعی استفاده از اینترنت رایگان (از نوع ضد فیلترینگ) در قلیان سراها، تبدیل به فساد اخلاقی شدیدی شده است. این روزها شنیده می شود که برخی از قلیان سراهای سطح شهرستان و حومه و حتی سایر شهرستانها […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، گذشته از ضرر و عوارض جسمی و روانی استعمال قلیان، این روزها معضل اجتماعی استفاده از اینترنت رایگان (از نوع ضد فیلترینگ) در قلیان سراها، تبدیل به فساد اخلاقی شدیدی شده است.

این روزها شنیده می شود که برخی از قلیان سراهای سطح شهرستان و حومه و حتی سایر شهرستانها در یک اقدام اسف بار اینترنت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا با این روش مشتریان همراه صرف قلیان از اینترنت غیر قانونی هم در گوشی های خود استفاده کنند.

گزارش انعکاس بناب حاکیست، برخی قلیان سراها نیز در کنار اینترنت رایگان به مشتریان خود آدرس سایتهای غیرمجاز نیز در اختیار قرار می دهند.

در شهرستانی مثل بناب نباید چنین معظلاتی داشته باشیم، قطعاً ترویج این گونه حرکات ناشایست در این مراکز در آینده تبعات سنگینی به دنبال خواهد داشت، باید مسولان ذیربط به این معظل اجتماعی چاره ای باندیشند از این اقدامات جلوگیری کنند.

به نظر میرسد نظارت کنندگان بر این معظلات باید بیش از پیش مراقب جوانان امروزی ما باشند، چرا که هدف اصلی دشمن امروز، رونق همین معضلات در بین جوانان ایرانیست، پس تا دیر نشده باید مسئولان دلسوز ما حرکت کنند.

انتهای پیام/ش