به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، محمد باقری بنابی در نطق میان دستور خود به منتقدان نیز توصیه کرد که با عقلانیت کافی و سعه صدر با این مساله برخورد کنند و مذاکرات هسته‌ای را دکان کاسبی سیاسی قرار ندهند. عضو کمسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه حمله عربستان به یمن آغاز سقوط آل یهود و […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، محمد باقری بنابی در نطق میان دستور خود به منتقدان نیز توصیه کرد که با عقلانیت کافی و سعه صدر با این مساله برخورد کنند و مذاکرات هسته‌ای را دکان کاسبی سیاسی قرار ندهند.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه حمله عربستان به یمن آغاز سقوط آل یهود و آل سعود است، گفت: حمله وحشیانه این رژیم از حمله اسراییل به غزه قوی‌تر است، امیدوارم در آینده حرمین از لوث این خاندان پاک باشند.

باقری به هفته معلم نیز اشاره کرد و افزود: ما هفته معلم را پشت سر گذاشتیم اما تا کی از نقش معلم بگوییم و در عمل شاهد کمترین توجه باشیم؟ نیازمند یک عزم عمومی برای اجرای قانون یکسان سازی حقوق و اصلاحات اساسی در ساختار وزارتخانه آموزش و پرورش خصوصا درحوزه‌ی ارزشیابی هستیم.

او ادامه داد: نبود یک تشکیلات صنفی منسجم در نرسیدن صدای معلمان و مسئولان نیز موثر است، امیدواریم به زودی شاهد ایجاد یک یا چند تشکل منسجم باشیم تا راه را برای احقاق حقوق معلمان هموار کنند.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس با دادن تذکر به وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: فرهنگیان از مسئولان مطالبه می‌کنند در مورد وضعیت آنان مصاحبه و اظهار نظر و سخنرانی نکنند و مانند دیگر دستگاههای دولتی این مساله را در سکوت بگنجانند، چرا که این جار و جنجال با مقام معلمان منافات دارد.

نماینده بناب افزود: در آستانه سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی قرار داریم امیدوارم از استقبالهای خیابانی که با تکریم مردم سازگاری ندارد از اینگونه سفرها برچیده شود و مردم در عمل تکریم دولتمردان را صاحب باشند.

وی در خصوص حوزه انتخابیه خود در صحن علنی مجلس گفت: از وزیر محترم راه شهر سازی خواستاریم هر چه سریع تر نسبت به تکمیل پل میدان معلم، ورزشگاه و جاده بناب به سه راه محمدیار اقدام نمایند و نسبت به عملیاتی کردن کمربندی شرقی بناب اقدامات لازم انجام گیرد.

باقری بنابی در ادامه از وزیر نیرو خواست تا نسبت به تامین آب شرب سالم به تمامی روستاهای بناب اقدام جدی نمایند، و همچنین به تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب بناب عنایت ویژه ای داشته باشند.

نماینده بناب ضمن تذکر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص بی تفاوتی به احداث شهرک دامداری و شهرک گلخانه ای بناب، گفت: متاسفانه اقداماتی تاکنون در این خصوص انجام نگرفته است.

باقری بناب در ادامه نطق خود به ربیعی تذکر داد که روش‌های دولت گذشته در اداره‌ی شستا و سازمان تامین اجتماعی ادامه پیدا می‌کند، مواظب باشید اطرافیانتان در غفلت شما برخی اشتباهات را انجام ندهند که جبرانش برایتان سخت باشد.

انتهای پیام/ش