به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بناب با بررسی وضعیت اعتبارات جذب شده شهرستان در سال ۹۳ افزود: با وجود فراز و نشیب‌هایی که سال گذشته در تخصیص اعتبارات داشتیم، در مجموع در جذب اعتبارات کارنامه موفقی ارائه کردیم. فرماندار بناب میزان اعتبارات عمرانی شهرستان بناب را […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بناب با بررسی وضعیت اعتبارات جذب شده شهرستان در سال ۹۳ افزود: با وجود فراز و نشیب‌هایی که سال گذشته در تخصیص اعتبارات داشتیم، در مجموع در جذب اعتبارات کارنامه موفقی ارائه کردیم.
فرماندار بناب میزان اعتبارات عمرانی شهرستان بناب را طی سال گذشته ۱۸ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: از این میزان ۱۱ میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان جذب شهرستان شد که این میزان ۶۶ درصد اعتبارات تخصیصی را شامل می‌شود.
فرج‌اللهی یادآور شد: با توجه به میزان جذب و تخصیص اعتبارات در سال‌های گذشته که ۱۵ تا ۲۰ درصد تخصیص می‌یافت، میزان تخصیص اعتبارات در سال ۹۳ از افزایش قابل ملاحظه‌ای برخوردار بود.
وی در ادامه از احتمال ابلاغ بودجه سال ۹۴ ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد و اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت جزو اولویت دولت است.
کارگزار دولت در شهرستان بناب اظهار امیدواری کرد با نتیجه‌بخش بودن مذاکرات مشکلات منابع اعتباری دولت رفع شده و شاهد سرعت گرفتن اجرای پروژه‌های مهم عمرانی در منطقه و کشور باشیم.
به گفته فرج‌اللهی، هم اکنون پنج پروژه ملی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال شامل شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب، بتن‌ریزی کانال‌های کشاورزی به طول ۳۵ کیلومتر، احداث پل روگذر میدان معلم همچنین جاده بناب ـ نقده در حال اجراست.
وی در ادامه سخنان خود گفت: در بودجه سال ۹۴ دو پروژه مهم ملی در شهرستان بناب شامل اجرای طرح کمربندی شرقی بناب و ساختمان جدید بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان جزو ردیف‎های بودجه ملی قرار گرفته است که امیدواریم به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آنها باشیم.
فرماندار بناب ضمن تأکید بر نظارت به اجرای پروژه‌های عمرانی از لحاظ فنی توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: در بررسی‌هایی که از برخی پروژه‌های شهرستان صورت گرفته، پیمانکار طرح اهمیت چندانی به کیفیت طرح‌ها نداشته و برخی از مسئولان نیز بی‌تفاوت هستند.

فرج اللهی در بخش دیگر سخنان خود از سفر رئیس‌‌جمهور و اعضای هیئت دولت طی هفته آینده به استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با سفر دولت به استان با حضور یکی از وزرای کابینه سالن ورزشی روستای چلقایی، ساختمان اداری اداره تعزیرات حکومتی، ۶۰۰ واحد مسکن مهر، بهسازی و مقاوم‌سازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان بناب، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
وی افزود: با حضور یکی از اعضای هیئت دولت جلسه شورای اداری شهرستان بناب نیز تشکیل می‌شود.
فرماندار بناب اظهار کرد: در تلاش هستیم تا همزمان با سفر هیئت دولت به آذربایجان‌شرقی عملیات عمرانی دو پروژه جدید عمرانی بناب شامل طرح کمربندی‌شرقی بناب و بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان که در بودجه سال ۹۴ برای آنها ردیف اعتباری پیش‌بینی شده است، انجام شود.

انتهای پیام/ش