من تابستان خود را خیلی خوب گزراندم. تابستان هوا خیلی گرم بود و گرت و خاک همه جا را گرفته بود. کم آبی هم زیاد شده بود. از پدر باسوادم پرسیدم، پدر چرا این توری است و او گفت همه اینها به خاطر دولت احمدی نژاد است و من خودم سند موسق دارم. او به […]

من تابستان خود را خیلی خوب گزراندم. تابستان هوا خیلی گرم بود و گرت و خاک همه جا را گرفته بود. کم آبی هم زیاد شده بود. از پدر باسوادم پرسیدم، پدر چرا این توری است و او گفت همه اینها به خاطر دولت احمدی نژاد است و من خودم سند موسق دارم. او به من گفت، البته خوشحال باش که آلودگی هوا امسال کمتر شده است اما اثرات آن باغی است.

وبلاگ عصر خنده نوشت:

موضوع انشاء:تابستان خود را چگونه گذراندید؟

به نام خدا

من تابستان خود را خیلی خوب گزراندم. تابستان هوا خیلی گرم بود و گرت و خاک همه جا را گرفته بود. کم آبی هم زیاد شده بود. از پدر باسوادم پرسیدم، پدر چرا این توری است و او گفت همه اینها به خاطر دولت احمدی نژاد است و من خودم سند موسق دارم. او به من گفت، البته خوشحال باش که آلودگی هوا امسال کمتر شده است اما اثرات آن باغی است. پدرم می گوید به خاطر این که احمدی نژاد رفته دیگر امسال خشکسالی و آلودگی نداریم و کم آبی هم مثل رکورد قابل گزشتن است. دریاچه ارومیه هم به زودی به دریا های آذاد وسل می شود. راستی تا یادم نرفته بگویم، پدر خیلی امیدوار است و می گوید به خاطر طدابیر جدید همه با ما دوس شده اند. حتی ممکن است کدخدا به ما امزا هم بدهد. البته بعضی از رفغایم محرمانه امزا گرفته اند اما ما هنوز نتوانسته ایم امزایی بگیریم.

پایان