حجت الاسلام باقری بنابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به سفر هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی، گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی مایه خیر و برکت باشد اما بهتر بود آقای روحانی طول سفر خود را طولانی میکرد و حداقل مثل دولتهای قبلی در برخی شهرستانها […]

حجت الاسلام باقری بنابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به سفر هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی، گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی مایه خیر و برکت باشد اما بهتر بود آقای روحانی طول سفر خود را طولانی میکرد و حداقل مثل دولتهای قبلی در برخی شهرستانها خود حضور می یافت، انتظار داشتیم این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با توجه به اینکه در دولتهای قبلی مصوبات ناقصی به جا مانده، بهترین کاری که این دولت انجام می دهد پایان دادن به مصوبات قبلی دولتها است که در این سفرها به آنها رسیدگی میشود.

نماینده بناب در عین حال تصریح کرد:  به نظرم این بهترین کار دولت است که تعهدات جدیدی را نمی دهد تا اینکه نواقصات دولتهای گذشته را تکمیل نماید.

باقری بنابی در خصوص حضور نمایندگان دولت در شهرستان بناب گفت: با توجه به وجود مشکلات در مسکن مهر بناب قرار است ممعاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده دولت بعد از ظهر امروز طی جلساتی به این مشکلات رسیدگی شود.

وی افزود: طرحهای مسکن مهری که آماده تحویل است، در حضور این نماینده دولت به بهره برداری خواهد رسید.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس در ادامه از حضور وزیر دادگستری در روز پنج شنبه در شهرستان بناب خبر داد و گفت: طرحهای به جا مانده شهرستان از جمله؛ گرفتن مجوز برای عملیاتی کردن کمربندی شرقی، بیمارستان جایگزین، منطقه ویژه اقتصادی، مشکلات شهرک ولی عصر(عج)، مشکلات توسعه شهرک صنعتی، از جمله خواسته هایی که در سفر رئیس جمهور به این استان و از طریق نمایندگان دولت، پیگیری خواهد شد، تا اینکه به راه کارهای اساسی دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام باقری بنابی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه نظر شما در خصوص ثبت های صورت گرفته برای استقبال از رئیس جمهور در شهرستانها چیست؟؛ گفت: اگر به صورت اختیاری این ثبت نام ها صورت گیرد قدم مثبتی است که مردم در صورت داشتن تمایل به این استقبال بپیوندند اما اگر از روی اجبار باشد کار درستی نیست.

نماینده بناب با بیان اینکه از استقبال خیابانی کاملا مخالفم، گفت: این کار درستی نیست که مردم را به خیابانها بکشانند تا اینکه مراسم استقبال بگیرند.

وی در خاتمه، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهری، اجرای عملیات کمربندی شرقی بناب و تایید منطقه ویژه اقتصادی شهرستان را از اصلی ترین مطالبات خود دانست و گفت: امیدوارم در این سفر استانی هیئت دولت بخش عمده مشکلات شهرستان برطرف گردد.

انتهای پیام/ش