به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی نماز جمعه شهرستان بناب با تبریک اعیاد شعبانیه و بیان فیوضات ماه شعبان ضمن تبریک نیمه شعبان میلاد یگانه منجی عالم بشریت اظهار کرد: تمام انبیاء در مکتب خود ظهور آن بزرگوار را وعده داده‌اند و حل تمام مشکلات بشری […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی نماز جمعه شهرستان بناب با تبریک اعیاد شعبانیه و بیان فیوضات ماه شعبان ضمن تبریک نیمه شعبان میلاد یگانه منجی عالم بشریت اظهار کرد: تمام انبیاء در مکتب خود ظهور آن بزرگوار را وعده داده‌اند و حل تمام مشکلات بشری در سایه ظهور امام عصر(عج) است.
وی با بیان این مطلب که انتظار فرج عین اطاعت از اولیاء الهی است و اطاعت از رهبر و ولی فقیه عین انتظار فرج است؛ افزود: دفع حداقلی و جذب حداکثری همیشه مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و اخیراً نیز فرمودند هر حنجره‌ای که سخن اختلاف برانگیز از آن خارج شود، بلندگوی دشمن است.
باقری بنابی با انتقاد از قلم فرسایی در برخی ستون‌های روزنامه‌ها اظهار داشت: ستون‌‌هایی که در برخی روزنامه‌ها  درج می‌شود، واقعاً اطاعت از ولایت است؟! حاشا در این موقعیت حساس که در اطراف این کشور دشمنان حلقه زنده‌اند، این ستون‌‌ها، این تفسیرها، این نغمه‌ها و این پرخاش‌ها به صلاح کشور است.
وی ادامه داد: ما با هزاران مصیبت به ملت ستمدیده یمن کمک می‌کنیم و حق هم این است. یا به مسیحی‌های لبنان کمک می‌کنیم ولی ما که هم مکتب، هم هدف و هم خون هستیم، این قدر منفی حرکت می‌کنیم.
امام جمعه بناب تصریح کرد: این روزنامه‌ها، این ناسزا گفتن‌ها، این پرخاشگری‌ها و جبهه بازکردن‌ها پیروی از ولایت است، آیا این دفاع از منافع و مصالح ملت است، آیا چنین افکاری برای فرج امام عصر(عج) است.
حجت الاسلام باقری‌بنابی تأکید کرد: شاید این حرف‌ها برای عده‌ای تلخ باشد، اما حرف‌های واقعی است.
وی درعین حال گفت: نکته ای که همه باید متوجه آن باشیم، دوری مؤمنان از گناه و معصیت است. چرا که گناه و معصیت و عملکرد غلط مؤمنان ظهور امام عصر (عج) را به تأخیر می‌اندازد و اگر مؤمنان در جامعه بدرفتاری کنند، ظهور حضرت به تأخیر خواهد افتاد، ولی هر قدر ظالمان و فاسدها و طغیانگرها طغیان کنند، ظهور امام عصر(عج) نزدیک‌تر می‌شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بناب با گرامیداشت روز سربازان گمنام و تبریک این روز به نیروهای مخلص و تلاشگر در وزارت اطلاعات گفت: نیروهای زحمتکش در وزارت اطلاعات نه تابلو دارند، نه لباس فرم و نه تبلیغات و اینها بی‌نام و نشان شبانه‌روز در راه سربلندی این کشور مجاهدت می‌کنند و تمام هم و غم آنها تأمین رفاه حال مردم و تأمین امنیت آنها در سراسر کشور و شناسایی و دفع توطئه‌های نامحرمان و ایادی دشمن در کشور است.
باقری‌بنابی دفاع از عزت، شرف و ناموس ملت ایران و حراست از مال و جان مردم نجیب ایران اسلامی را از اهم وظایف و عملکرد سربازان گمنام در وزارت اطلاعات برشمرد و گفت: بنده به نوبه خود این عید را و این مجاهدت‌های خاموش را به فرد فرد عزیزان در وزارت اطلاعات و سربازان مخلص امام عصر(عج) تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
وی با گرامیداشت روز جوان اظهار داشت: وجود جوان یک نعمت است و اگر به موقع جوان تصاحب شود، لشکر الهی می‌شود و در خدمت خدا ولی اگر جوان تحویل گرفته نشود، خود به خود اجزای دشمن خواهد شد.
امام جمعه بناب تصریح کرد: مسئولان موظف هستند برای قشر جوان طرح و برنامه‌های جامع تدارک ببینند و از افراط و تفریط پرهیز کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی به جوانان نیز توصیه کرد که از این فرصت جوانی خود غفلت نکرده و تا حد توان از ارتکاب به گناه فاصله بگیرند و تمام حرکات خود را مدنظر قرار بدهند، چرا که تمام حرکات خوب و بد جوان در آینده و شخصیت جوان تأثیرگذار خواهد بود و این اشتباه بزرگی است که جوانی خود را هدر داده و بعد از پیر شدن بخواهیم انسان وارسته‌ای شویم و این جواب نخواهد داد، آن خارج شود.

انتهای پیام/ش