فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی بر دشمن شناسی و پایش وضعیت دشمن و نیروهای خودی تاکید کرد و گفت: دشمن پیوسته به فکر ارتقاء توان رزمی خود برای جنگ نرم می باشد لذا ضروری است احاد مردم و مسئولین به فکر ارتقاء توان مقابله باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب، فرمانده سپاه عاشورا در گردهمائی بزرگ رزمندگان و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس شهرستان بناب با اعلام این مطلب گفت: با توجه به تهدیدات نرم دشمن سمت و سوی جدیدحرکت بسیج مقابله با جنگ نرم می باشد .

سردار کریمیان افزود: برای مقابله با بحران هویتی که دشمن تلاش می کند جوانان کشور را با آن در گیر نماید باید تولید علم ، تولید نهضت نرم افزاری ، تهذیب و تحصیل در بین جوانان افزایش یابد .

وی بهترین راه مبارزه با استکبار را داشتن روحیه خدمتگذاری به مردم اعلام کرد و افزود : جلب رضایت مندی مردم باعث افزایش تولید قدرت ملی و قدرت بازدارندگی خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد : بسیجی مورد قبول ما فردی است که خدمتگزارمردم بوده و در خط رهبری حرکت کند.

سردار کریمیان با اشاره به خیل عظیم جوانان عضو بسیج گفت: با توکل و تلاشی که در جوانان سراغ داریم پیروزی صد در صد آنها را در جنگ نرم پیش بینی می کنیم.

وی بر دشمن شناسی و پایش وضعیت دشمن و نیروهای خودی تاکید کرد و افزود: دشمن پیوسته به فکر ارتقاء توان رزمی خود برای جنگ نرم می باشد لذا ضروری است احاد مردم و مسئولین به فکر ارتقاء توان مقابله باشند.

این مقام فرماندهی نقطه مشترک مردم ایران را در رزمنده بودن ذکر کرد و گفت: برای حراست از دست آوردهای نظام باید با وحدت کلمه پشت سر ولایت قرار بگیریم

وی افزود: بصیرت و، آگاهی ، روشنفکری و پیش روندگی بر حسب تدابیر مقام معظم رهبری پیشه راه بسیجیان می باشد.