بازیکن بنابی تیم تراکتورسازی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.

به گزارش انعکاس بناب، کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ۳۷ بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان فراخوانده است که در بین بازیکنان دعوت شده سامان نریمان‌جهان بازیکن بنابی تیم تراکتورسازی تبریز و احمد آل‌نعمه دیگر بازیکن این تیم نیز حضور دارند.

سامان نریمان‌جهان به واسطه انجام بازی‌های خوب و تأثیرگذار برای تیم خود در مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور که نقش ارزنده و مؤثری در پیروزی‌های تیم تراکتورسازی مقابل حریفان داشته است، برای نخستین بار از سوی سرمربی تیم ملی به اردوی این تیم دعوت شده است.

به دنبال اعلام خبر دعوت سامان نریمان‌جهان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان موج شادی در بین مردم ورزش دوست شهرستان بناب به ویژه ورزشکاران این شهرستان را شاهد بودیم.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب در جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و به واسطه حضور مستمر و فعال تیم‌های فوتبال این شهرستان در لیگ‌های مختلف فوتبال کشور، اشتغال بازیکنان بنابی فوتبال در تیم‌های مختلف استانی و کشوری و معرفی چندین داور ملی به جامعه داوری کشور، به عنوان یکی از شهرهای فوتبال خیز استان و قطب داوری فوتبال کشور مطرح است.