به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حبیب صدقی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سینمای دیجیتال بناب که همزمان با سفر اخیر دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان به استان آذربایجان‌شرقی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود، از امروز با اکران فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» ساخته سامان مقدم آغاز به کار کرد. رئیس اداره فرهنگ […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حبیب صدقی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سینمای دیجیتال بناب که همزمان با سفر اخیر دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان به استان آذربایجان‌شرقی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود، از امروز با اکران فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» ساخته سامان مقدم آغاز به کار کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب تاکید کرد: فعلاً این سینما هر روز عصر یک اکران خواهد داشت و بعدها در ادامه روند کاری، تصمیمات دیگر گرفته خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب تصریح کرد: برای راه‌اندازی سینمای دیجیتال بناب یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

بر پایه این گزارش، سینمای دیجیتال بناب در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب واقع شده و علاقمندان به هنر سینما می‌توانند برای دیدن فیلم هر روز عصر از ساعت ۱۹ به محل این اداره در خیابان شهید دکتر چمران مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش