وضعیت فعلی گاراژ (ترمینال موجود) به هیچ وجه در شأن و منزلت فرهنگی و اقتصادی شهر زیبای بناب نیست و به یکی از کاستیهای مشهود مبلمان شهری تبدیل شده است.
به گزارش انعکاس بناب، جمعی از شهروندان با ارسال پیامهایی به این رسانه، خواستار پیگیری وضعیت نامناسب پایانه مسافربری شهرستان و احداث یک ترمینال مرکزی مدرن شدند.
بر اساس گزارشهای مردمی، وضعیت فعلی گاراژ (ترمینال موجود) به هیچ وجه در شأن و منزلت فرهنگی و اقتصادی شهر زیبای بناب نیست و به یکی از کاستیهای مشهود مبلمان شهری تبدیل شده است.
یکی از شهروندان در این باره میگوید: با وجود پیگیریهای مکرر از شهردار محترم و اعضای شورای شهر، متأسفانه تا این لحظه پاسخ قانعکنندهای به مطالبات مردم داده نشده است.
با توجه به اینکه احداث ترمینال مرکزی جدید، از ضروریات رفاهی و مایه آبروی شهرستان است، انتظار میرود مسئولان ذیربط و مدیریت شهری هرچه سریعتر برای حل این معضل آستین بالا بزنند و این مطالبات بهحق را به سرانجام برسانند.
- نویسنده : لیلا داوری
https://enekasbonab.ir/?p=101907











Saturday, 27 June , 2026