به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی عصر سه شنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب با اشاره به اینکه باید برای راه اندازی این گروه ها نیروی انتظامی و دستگاه قضایی همکاری داشته باشند، گفت: مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لازم الاجراست و […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی عصر سه شنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب با اشاره به اینکه باید برای راه اندازی این گروه ها نیروی انتظامی و دستگاه قضایی همکاری داشته باشند، گفت: مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لازم الاجراست و اجرای آن به مثابه قانون است.

وی از انتخاب حسن خردمندنیا به عنوان مسئول دفتر جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب خبر داد و افزود: باید شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب بیش از گذشته فعال تر شود.

فرماندار بناب نیز در این جلسه از تصویب و ابلاغ قانون جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی خبرداد و گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر ۴۲ اداره و نهاد این شهرستان فعال هستند.

ولی الله فرج اللهی با تاکید بر اینکه براساس ارزیابی های به عمل آمده از سوی کارشناسان، هم اکنون در سیستم اداری شهرستان بناب فرد بدحجابی نداریم و خوشبختانه توسط بازرسان محترم رصد و کنترل می شود، ادامه داد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در صدر برنامه های کاری فرمانداری بناب قرار دارد.

شهردار بناب نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان یکی از وظایف اصلی شهرداری است که فضای آن در شهرداری بناب خالی بود، گفت: اخیراً با انتخاب فردی تحصیل کرده به عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی در شهرداری بناب در تلاش هستیم که این فضا را در شهرداری بناب پر کنیم.

مقصود کفشنوچی افزود: اعمال فشار بیشتر روی جوانان تأثیرگذار نیست و بایستی مسئولان در جهت ایجاد فضاهای مناسب برای انجام تفریحات سالم قدم بردارند.