به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، شامگاه روز پنج شنبه با حضور  فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیرآموزش و پرورش بناب، مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان، اعضای شورای اسلامی روستای ینگی کند و جمعی از خیرین ، همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار روستای ینگی کند خانه برق جدید، برگزار شد . فرماندار بناب در این همایش […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، شامگاه روز پنج شنبه با حضور  فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیرآموزش و پرورش بناب، مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان، اعضای شورای اسلامی روستای ینگی کند و جمعی از خیرین ، همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار روستای ینگی کند خانه برق جدید، برگزار شد .

فرماندار بناب در این همایش ضمن بیان سخنانی در اهمیت مدرسه سازی و تجلیل از اهالی خیر و فرهنگ دوست این روستا  و تبریک موفقیت هیات ایرانی در گفتگوهای هسته ای،گفت :کشور ما در زمانهای حساس با مدیریت جهادی اداره شده است و در امر مدرسه سازی نیز نیاز به مدیریت جهادی داریم. امروز خیرین باید وارد میدان شده و کمک حال آموزش و پرورش در زمینه آموزش باشند.

untitled

وی ادامه داد :آموزش و پرورش خانه مردم است و مردم نیز آنرا اداره می کنند. اگر بدنبال توسعه همه جانبه هستیم فقط از طریق آموزش و پرورش امکانپذیر است و باید به این نهاد دیدگاه سرمایه گذاری داشته باشیم و نه هزینه ای.

فرماندار بناب اقدام اهالی این روستا را یک اقدام بسیار با ارزش دانست و تاکید کرد:این جلسه باید الگو و نمونه برای سایر روستا ها باشد تا در امر مدرسه سازی قدم های موثری برداشته شود.

ممقانی بنابی مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن تجلیل از این کار ارزشمند،گفت:مدرسه محفل انسان سازی  و تکامل فرهنگی است.وی با تاکید بر اینکه هر کس می تواند در حد توان و بضاعت خود در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشد،افزود:اهالی خیر این روستا،با قدم برداشتن در این راه،الگو  و نمونه برای روستا های دیگر هستند و انشالله در آیند نزدیک شاهد اینگونه همایش ها در روستا های دیگر نیز خواهیم بود.

در این همایش به همت خیرین حاضر در همایش ،علوه بر تقبل بخشی از  فعالیت های ساخت و ساز و تامین مصالح  ساختمانی ،با جمع آوری مبالغی قرار شد در آینده نزدیک با همت اهالی خیر روستا و تامین بخش دیگری از هزینه ها، شاهد کلنگ زنی یک باب مدرسه ۶ کلاسه در این روستا باشیم.


انتهای پیام/ش