به گزارش انعکاس بناب به نقل از اسپاتنیک، بر اثر حادثه مرگبار سقوط یک فروند هواپیمای سبک در یک منطقه مسکونی شهر "چوفو" واقع غرب توکیو که امروز یکشنبه رخ داد، حداقل ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۴ نفر نیز زخمی شدند. مقام‌های رسمی ژاپن این آمارها را تایید کرده‌اند. ۲ […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از اسپاتنیک، بر اثر حادثه مرگبار سقوط یک فروند هواپیمای سبک در یک منطقه مسکونی شهر "چوفو" واقع غرب توکیو که امروز یکشنبه رخ داد، حداقل ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۴ نفر نیز زخمی شدند.

مقام‌های رسمی ژاپن این آمارها را تایید کرده‌اند. ۲ نفر از مسافران این هواپیما کشته و ۳ نفر دیگر زخمی شده اند. روی زمین نیز یک زن کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.

بر اثر این حادثه حداقل ۵ خانه، چندین دستگاه خودرو و خود این هواپیما دچار آتش سوزی شده است. این هواپیما مدت کوتاهی پس از برخاستن، سقوط کرده است. سقف خانه‌های مجاور نیز بر اثر سقوط این هواپیما، تخریب شده است.

شبکه تلویزیونی ان اچ کی نیز گزارش داد که دود سیاهی از محل سقوط این هواپیما قابل مشاهده است. نیروهای آتش نشانی و ماموران امدادی در حال فعالیت در صحنه حادثه هستند.