به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، بهنام رحیم‌زاده امشب در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته جهت برگزاری جشنواره کباب بناب که ۱۵ و ۱۶ مردادماه جاری در شهرستان بناب برگزار خواهد شد، افزود: شائبه‌هایی که در خصوص ثبت کباب بناب در فهرست آثار ناملموس مطرح […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، بهنام رحیم‌زاده امشب در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته جهت برگزاری جشنواره کباب بناب که ۱۵ و ۱۶ مردادماه جاری در شهرستان بناب برگزار خواهد شد، افزود: شائبه‌هایی که در خصوص ثبت کباب بناب در فهرست آثار ناملموس مطرح شده توجیه‌پذیر نیست و کباب بناب را با ارتقاء کیفیت آن و با برندسازی به نام این شهرستان برای همیشه ثبت خواهیم کرد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان بناب نیز در ادامه این جلسه با اشاره به نحوه تأمین آب مصرفی آشامیدنی مردم شهرستان بناب گفت: شبانه روز موارد بهداشتی آب مصرفی شهروندان بنابی رصد می‌شود و خوشبختانه هیچ مشکل بهداشتی در آب مصرفی بناب دیده نشده است و هر روز این موضوع توسط آب و فاضلاب و مسئولان بهداشتی رصد می‌شود.

فردین اسماعیلی، از اتمام احداث مخزن ۱۰ هزارمترمکعبی در کنار مخزن قبلی تا پایان مردادماه جاری خبر داد و گفت: به زودی شاهد افتتاح این مخزن خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح فاضلاب شهری بناب از سال ۷۴ تصریح کرد: هم‌اکنون طرح فاضلاب بناب توسط ۴ پیمانکار با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نقاط مختلف بناب درحال اجراست.

مدیر شرکت آب و فاضلاب بناب اضافه کرد: طول اجرای طرح فاضلاب بناب ۱۸۵ کیلومتر است که تا پایان تیرماه امسال ۱۷۳ کیلومتر آن اجرا شده بود و ۹۳ درصد شبکه اجرا شده که در سطح استان کم‌نظیر است.

به گفته اسماعیلی هم‌اکنون ۶۱ درصد جمعیت شهر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب برخوردارند.

وی سپس از افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بناب در آینده نزدیک خبر داد و با اشاره به مشکل کمبود آب از اداراتی که دارای فضای سبز زیادی هستند، خواست نسبت به جداسازی آبیاری این فضاها از شبکه آب شرب اقدام کنند.

این گزارش حاکی است؛ در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان بناب فرماندار بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مسئولان قبلی فتحی‌زاده، صباغ، داودی، وجدانی، نژادمجدی و سلیمی را به ترتیب به عنوان مسئولان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ رئیس امور مالیاتی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی، تعاون روستایی، رئیس کارآفرینی و نماینده ایثارگران شهرستان بناب معرفی کرد.

انتهای پیام/