به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار عمران دوستی روز جمعه در نشست هماهنگی اعزام کارون های راهیان نور بناب از کاروان های راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی کشور و حج بصیرتی نام برد و افزود : شایسته نیست که دفاع مقدس و ارزش ها و دستاوردهای آن را لقلقه زبان کرده و […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار عمران دوستی روز جمعه در نشست هماهنگی اعزام کارون های راهیان نور بناب از کاروان های راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی کشور و حج بصیرتی نام برد و افزود : شایسته نیست که دفاع مقدس و ارزش ها و دستاوردهای آن را لقلقه زبان کرده و شعار کنیم بلکه باید بصورت واقعی به آن عمل کنیم.
سرهنگ دوستی با بیان اینکه شهدای عزیز متعلق به همه اقشار ملت هستند، گفت : یکی از راههای انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار به نسل جوان برگزاری کاروان های راهیان نور است.
فرمانده سپاه ناحیه بناب با انتقاد از مسئولان و مدیران شهرستان که در جلسه هماهنگی کاروان های راهیان نورغیبت داشتند،اظهار کرد: مدیری که به این موضوع مهم با سستی و کسالت نگاه می کند مدیر واقعی نیست و شرمنده شهدا و امام شهدا خواهد شد.
فرماندار شهرستان بناب هم دراین نشست از این شهرستان به عنوان یکی از شهرهای برتر و پیشتاز استان در اعزام کاروان های راهیان نور نام برد و گفت : حضو جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به معنای زنده نگهداشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه است و جوانان باید بدانند در وجب به وجب این کشور خون های پاکی ریخته شده که موجب عزت و سرافرازی ما شده است.
ولی الله فرج اللهی تاکید کرد: هیچ قدرتی نمی تواند در برابر توان نظامی دشمنان اسلام ایستادگی کند مگر ایمان و باورهای دینی و روحیه شهادت طلبی.
وی همچنین مدیران شهرستان را موظف کرد در خصوص اعزام کاروان های راهیان نور شهرستان بیشترین همکاری و تعامل را با سپاه داشته باشند.
شهرستان بناب با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
انتهای پیام /*