به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، از صبح روز پنج شنبه رزمایش گردانهای بیت‌المقدس در منطقه عمومی قره قشون با حضور سه گردان از گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان بناب برگزار شد. این رزمایش به مدت دو روز برگزار شد که در روز اول برگزاری کلاس‌های توجیهی، عقیدتی و آموزشی و در روز دوم رزمایش به صورت عملیاتی […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، از صبح روز پنج شنبه رزمایش گردانهای بیت‌المقدس در منطقه عمومی قره قشون با حضور سه گردان از گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان بناب برگزار شد.

این رزمایش به مدت دو روز برگزار شد که در روز اول برگزاری کلاس‌های توجیهی، عقیدتی و آموزشی و در روز دوم رزمایش به صورت عملیاتی اجرایی شد و نیروهای شرکت‌کننده توان و اقتدار خود را در غالب رزم به نمایش گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بناب در حاشیه این رزمایش هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی جهت امداد و نجات و ارتقای توان بسیجیان این شهرستان همچنین بالابردن روحیه، ساماندهی و آمادگی و حفظ انسجام نیروهای بسیجی در مقابله با دشمنان و آمادگی برای دفاع بیان کرد.

سرهنگ پاسدار دوستی تاکید کرد: بسیجیان بناب همگام با بسیجیان سراسر کشور، لبیک گوی ندای رهبر معظم انقلاب بوده و آماده پاسخگویی به تهدیدهای پوچ دشمنان هستند.

وی افزود: جا دارد از مسئولان ادارات که در بحث پشتیبانی از گردانهای بیت المقدس، نهایت همکاری را با ما داشته اند و همچنین از اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان که در این رزمایش پشتیبان ما بودند تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم خداوند به عزت و عظمت همه اینها بیافزاید.

انتهای پیام/ش

گزارش تصویری(۱)

گزارش تصویری(۲)