به گزارش خبرنگار ورزشی انعکاس بناب، ولی اله فرج اللهی در جمع روسای هیئت های ورزشی شهرستان بناب در سالن کنفرانس مجتمع بزرگ ورزشی بناب، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به همه دست اندرکاران ورزش شهرستان، به تبیین عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش پرداخت و گفت: تلاش شده در توسعه فضاهای ورزشی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی انعکاس بناب، ولی اله فرج اللهی در جمع روسای هیئت های ورزشی شهرستان بناب در سالن کنفرانس مجتمع بزرگ ورزشی بناب، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به همه دست اندرکاران ورزش شهرستان، به تبیین عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش پرداخت و گفت: تلاش شده در توسعه فضاهای ورزشی بیشترین اعتبار به ورزش اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اینکه ۳ سالن ورزش روستایی هم اکنون در حال ساخت می باشد، اظهار امیدواری کرد و گفت: با تخصیص به موقع اعتبار مصوب از ردیف ماده ۱۸۰ در سال جاری، امیدواریم حداقل یکی از این سالنها را به بهره برداری برسانیم.

فرماندار بناب با اشاره به فرسوده بودن مجموعه ساختمان قدیمی اداره تربیت بدنی، گفت: در تلاش هستیم با استفاده از توان خیرین تغییرات اساسی در وضعیت مجموعه ورزشی بناب به وجود آوریم.

وی با بیان اینکه فعلا سرانه ورزش شهرستان ۰/۵ متر مربع می باشد، اظهار امیدواری کرد: در صورت افتتاح پروژه های نیمه تمام سرانه ورزش شهرستان به ۰/۷۶ متر مربع افزایش خواهد یافت.

فرج اللهی با بیان اینکه رفع تحریم های ظالمانه علیه کشور، وضعیت اقتصادی در حوزه تولید کشور و شهرستان را بهبود خواهد داد، گفت: بنابراین از طریق ایجاد ارتباط بین مراکز تولیدی و هیئت های ورزشی مشکلات مالی هیئت های ورزشی برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب هفدهمین همایش دوچرخه سواری در بناب شهر دوچرخه از همه مسئولین برگزاری تقدیر کرد و افزود: افزایش و توسعه ورزش های همگانی در شهرستان بناب باعث توسعه شور و نشاط در بین مردم می شود و دوچرخه یک وسیله بسیار مناسب و کم هزینه برای این کار می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب نیز در ادامه جلسه ضمن تقدیر از تلاش همه عزیزان و مربیان و مسئولین هیئت های ورزشی به ارائه گزارش از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان در ۶ ماهه نخست پرداخت و گفت: در حوزه ورزش قهرمانی جای خالی مدال های بین المللی و آسیایی احساس می شود که همه تلاش خود را برای مرتفع کردن این مشکل خواهیم کرد.