به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی عصر امروز در نشستی که به منظور هماهنگی در برنامه های ویژه بزرگداشت هفته بسیج این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه بسیج متلق به همه آحاد ملت ایران اسلامی است، اظهار کرد:  هفته بسیج فرصت مناسبی است تا فرهنگ و تفکر بسیج به نسلهای آینده منتقل شود. […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی عصر امروز در نشستی که به منظور هماهنگی در برنامه های ویژه بزرگداشت هفته بسیج این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه بسیج متلق به همه آحاد ملت ایران اسلامی است، اظهار کرد:

 هفته بسیج فرصت مناسبی است تا فرهنگ و تفکر بسیج به نسلهای آینده منتقل شود.

وی همچنین با بیان اینکه رسانه های استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تضعیف نهاد مقدس بسیج هستند؛ تأکید کرد: به هیچوجه نباید اجازه دهیم خدای نکرده بسیج در جامعه به انزوا کشیده شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه سخنان خود با تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان از برگزاری یادواره شهدای شهرستان بناب در چهارم آذر ماه خبرداد و گفت: همایش حضور بزرگ بسیجیان شهرستان نیز پنجم آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج در مصلای اعظم شهرستان بناب برگزار خواهد شد که امیدواریم رؤسای محترم ادارات نسبت به آزاد سازی نیروهای بسیجی برای شرکت در این همایش اهتمام کنند.

دوستی با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق مسئولان و مردم شهرستان بناب بسیجی هستند؛ اذعان کرد: در هفته بسیج امسال علاوه بر برگزاری یادواره شهدای کل شهرستان ۳ یادواره محلی نیز در محلات و روستاهای تابعه شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه سخنان خود غبارروبی مزار شهدا، برگزاری برنامه های مختلف ورزشی و دهها برنامه دیگر را از جمله برنامه های شهرستان در هفته بسیج اعلام کرد.

انتهای پیام/ش