فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه هفته بسیج امسال یادواره سرداران و ۳۷۰ شهید شهرستان بناب برگزار می شود، گفت:همه مدیران و مسئولان باید تمام توان و همت خود را برای برگزاری این یادواره بکار بگیرند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار عمران دوستی روز یکشنبه در دومین نشست هماهنگی ستاد برگزاری یادواره سرداران و ۳۷۰ شهید والامقام شهرستان بناب گفت: همه مدیران و مسئولان باید تمام توان و همت خود را برای برگزاری این یادواره بکار بگیرند چون نعمت مسئولیت و پست و مقام آنها مدیون خون پاک همین شهیدان است.

سرهنگ دوستی با ارائه گزارشی از روند برگزاری یادواره بزرگداشت سرداران و شهدای شهرستان گفت: یادواره شهدا نباید مقطعی و به منظور رفع تکلیف صورت گیرد. بلکه باید این مهم به صورت منسجم و همه ساله برگزار شود و برگزاری یادواره‌های محلات و نقاط مختلف شهر و روستاها جزو برنامه‌های سپاه ناحیه بناب است.

عمران دوستی افزود: هیچ کس نباید با منت برای این یادواره‌ها کار کند و برای برگزاری یادواره‌های شهدا باید با عشق و علاقه درونی و به صورت جهادی وارد کار شد.

وی افزود: برگزاری یادوراه شهدا فقط به مجموعه سپاه اختصاص ندارد بلکه همه نهادها و ادارات باید خود را در آن سهیم بدانند و یادواره شهدا شهرستان بناب هم به پیشنهاد مسئولان شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه بناب با تاکید بر اینکه برگزاری این یادواره باید منشاء آثار ماندگار در شهرستان باشد گفت: بناب تنها شهر استان است که در مسیر بلوارهای ورودی شهر تصاویر شهدای شهرستان نصب نشده است و حداقل باید به بهانه برگزاری یادوراه شهدا تصاویر این شهیدان در مسیرهای اصلی ورودی و خروجی شهر نصب شود.

وی گفت : در هفته بسیج امسال همزمان با برگزاری یادواره شهدای شهرستان ، هفت یادوراه محلی دیگر نیز در بناب و روستاهای اطراف آن برگزار می شود.

انتهای پیام/