به گزارش انعکاس بناب، جعفرصادق قلی پور با اشاره به داوطلب محور بودن هلال احمر، گفت: تعداد اعضای داوطلب هلال احمر بناب در حوزه های امداد و نجات و جوانان و داوطلبان ۹۳۳ نفر بوده که نسبت به دوره گذشته از رشد ۴۳ درصدی برخوردار است. وی با توجه به رسالت هلال احمر در امر […]

به گزارش انعکاس بناب، جعفرصادق قلی پور با اشاره به داوطلب محور بودن هلال احمر، گفت: تعداد اعضای داوطلب هلال احمر بناب در حوزه های امداد و نجات و جوانان و داوطلبان ۹۳۳ نفر بوده که نسبت به دوره گذشته از رشد ۴۳ درصدی برخوردار است.

وی با توجه به رسالت هلال احمر در امر آموزش های عمومی و تخصصی، اظهار داشت: در طول سال جاری بیش از ۲۷۴ نفر از بین اعضا، دوره های امدادی را گذرانده و از میان آن ها ۱۴۵نفر به کسوت امدادگر در آمده و بیش از ۲۷۰۰ نفر هم از آموزش های همگانی هلال احمر برخوردار شده اند.

۲۳۷۰۲۶_۱۰۹

قلی پور تصریح کرد: به منظور توان افزایی اعضا و نجاتگران در سالجاری، هفت مورد اردو و چهار مانور مشترک با دیگر ادارات برگزار کرده ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر بناب به فعالیت های پایگاه امداد و نجات امام علی(ع) نیز اشاره ای داشت و بیان کرد: نجاتگران این پایگاه، امسال با انجام ۶۳ عملیات امدادی ۶۶ تن از مصدومان را به مراکز درمانی منتقل، ۶۹ تن را در سر صحنه مداوا کرده و ۱۸ تن را در پایگاه اسکان داده اند.