نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه هایی که می خواهند جریان های سیاسی را در مسائل اجرایی کشور دخالت دهند، خیانت می کنند.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد باقری بنابی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر اصل مقاومت اقتصادی اظهار داشت: هرکجا که مدیریت جهادی ورود یافته است پیروز شده ایم و در این بین یک مدیر جهادی همواره به وحدت و انسجام فکر کند ولی اگر فکر وی در پی تفرقه باشد نمی تواند مدیر موفقی باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون هرچه قدر در کشور فضای وحدت حکم فرما باشد به همان میزان پیروز میشویم، گفت: گروه هایی که می خواهند جریان های سیاسی را در مسائل اجرایی کشور دخالت دهند، خیانت می کنند زیرا هر یک از جناح ها به تنهایی نمی توانند در امور کشوری موفق شوند.

باقری بنابی همچنین با اشاره به سند تدبیر و توسعه استان گفت: این سند باید به نحوی تنظیم شود که واقعا عملیاتی باشد و پس از آن تمامی دستگاه ها مورد نظارت هر چه تمام قرار گیرند تا در انجام ماموریت های ویژه خود انگیزه بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به واحدهای تولیدی نیمه تعطیل یا تعطیل استان گفت: باید کاری کنیم که چراغ واحدهای خاموش هر چه زودتر روشن شوند و در این راه بانک ها باید یاری گر تولید باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: این استان قطب کشاورزی محسوب می شود اما در این زمینه وضعیت خوبی نداریم و با مشکل کم آبی مواجه هستیم و در صورتی که مسئولان در این خصوص وارد عمل نشوند با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

وی گفت: ازنظر فرهنگی باید ابتدا مسائل را از خود مجموعه دولت شروع کنیم و به خصوص مسئله حجاب را از ادارات خودمان آغاز کنیم زیرا این امر از طریق دولت می تواند حل شود.