به گزارش انعکاس بناب به نقل از   فارس از تبریز، رسول مباشرجنت ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات آذربایجان‌ شرقی که در محل معاونت سیاسی استانداری آذربایجان‌ شرقی با محوریت بررسی هماهنگی‌های صورت گرفته در زمینه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری صورت گرفت بر انجام بازرسی‌های لازم در مسیر اجرایی انتخابات تاکید کرد. […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از   فارس از تبریز، رسول مباشرجنت ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات آذربایجان‌ شرقی که در محل معاونت سیاسی استانداری آذربایجان‌ شرقی با محوریت بررسی هماهنگی‌های صورت گرفته در زمینه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری صورت گرفت بر انجام بازرسی‌های لازم در مسیر اجرایی انتخابات تاکید کرد.

دبیر هیئت بازرسی ستاد انتخابات آذربایجان‌ شرقی بیان کرد: آشنایی بیش از پیش مردم و نامزدها از حقوق و تکالیف خود در دهمین دوره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و سایر انتخابات ضروری بوده و در این دوره نیز تاکید و توجه خاصی به این مسئله شده است.

وی بیان کرد: آشنایی مردم با حقوق و تکالیف خود موجب خواهد شد تا تخلفات به حداقل برسد و در این زمینه توجه به اطلاع‌رسانی لازم مورد توجه است.

مباشرجنت خاطرنشان کرد: جزوه مجموعه حقوق و تکالیف نامزدها از سوی وزارت کشور به نامزدهای انتخاباتی ارائه می‌شود.

دبیر هیئت بازرسی ستاد انتخابات آذربایجان‌ شرقی یادآور شد: مواد قانونی جرائم انتخاباتی به فرمانداری‌ها ابلاغ شده و بازرسی نیز از طریق سامانه جامع به صورت آنلاین انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: وظیفه هیئت بازرسی کمک به حسن اجرای قانون انتخابات و پیشگیری از وقوع تخلفات و نیز صیانت از حقوق مردم و نامزدها است.