به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ "رمضان اللهوردیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر ورود یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق به شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان بناب قرار گرفت. وی گفت: اکیپ های انتظامی و تخصصی جاده های مواصلاتی شهرستان را تحت […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ "رمضان اللهوردیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر ورود یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق به شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان بناب قرار گرفت.

وی گفت: اکیپ های انتظامی و تخصصی جاده های مواصلاتی شهرستان را تحت نظر قرار دادند و تریلی حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.

اللهوردیان تصریح کرد: در بازرسی از این تریلی صد هزار ثوب انواع لباس خارجی، چهار هزار و پانصد متر پارچه و ۵۷ هزار و ۱۲۰ عدد انواع قرص و داروی غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ش