امام جمعه بناب با بیان اینکه بسیج از آیات قرآن سرچشمه یافته است، گفت: اگر روحیه بسیجی در دولن و مسئولان کشور حاکم باشد، دشمن هیچ وقت فکر زور گفتن به این نظام را نخواهد کرد و همیشه در وحشت خواهد ماند.

به گزارش انعکاس بناب، امام جمعه بناب صبح امروز در جمع فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج با بر شمردن ویژگی ها و شاخصه های بسیج، گفت: بسیج یعنی دانشگاه از خود گذشتگی، یعنی سراپا ایمان، بسیج تفکرش منطق قرآن است است و تنها تشکیلاتی است که غرب دخالتی در آن ندارد.

حجت الاسلام باقری بنابی در عین حال افزود: با وجود بسیج تنها کشوری که در امنیت و آرامش کامل قرار دارد، نظام جمهوری اسلامی ایران است و هم اکنون نیز ایران ابر قدرت عالم شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در بخش دیگر سخنان خود به نتیجه مذاکرات اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار امکان ندارد از راه مذاکره به راه بیاید و به زودی به کل دنیا ثابت خواهد شد که ایران اهل منطق بوده و حرفی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه مذاکرات ایران با ۱+۵ خیلی خوابیده ها را بیدار کرد، گفت: ما اهل جنگ نیستیم و باید این مذاکره ادامه داشته باشد تا اهل عالم بدانند آمریکا و اسرائیل غارتگر و ظالم بوده و اهل مذاکره نیستند.

امام جمعه بناب تصریح کرد: نتیجه این مذاکره هر چه باشد به نفع جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ادامه داد: ما دشمنی داریم که از ما سیلی های زیاد خورده است و قدرتش در روی زمین از بین رفته و زخم خورده است.

وی با اشاره به تهدیدات نرم دشمن، خاطر نشان کرد: دشمن از هر طریقی که خواست به ایران فشار وارد کرد و از زمان پیروزی انقلاب و قبل از آن با برنامه هایی خواست به ایران ضربه بزند، اما باید بدانند با وجود بسیج و مردم بابصیرت ایران هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در عین حال تاکید کرد: پایگاه ها و حوزه ها مقاومت بسیج باید خود را محکم کنند و هر چه می توانند بصیرت و آگاهی مردم را بالا ببرند.

دبیر قرارگاه انصار سپاه عاشورا نیز در این مراسم، نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک الگو برای تمامی کشورها دنیا دانست و گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی با لطف الهی و با وجود رهبری و مردم با بصیرت قادر است در برابر هرگونه تعرزی بایستد.

سرهنگ احمدزاده با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی مورد خشم استکبار جهانی قرار گرفته است، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که جمهوری اسلامی شوخی بردار نیست و تبدیل به یک قدرت جهانی شده است.

انتهای پیام/ج