به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، سیاوش جدی، یعقوب امیر دلیر بناب، حجت لاسلام محمد باقری بنابی، قربانعلی حقیقت دوست و رسول صدیقی، جزء نفراتی بودند که به ترتیب در روز اول نسبت به ثبت نام برای انتخابات مجلس دهم اقدام کردند. با ثبت نام آرش(بابک) افتخاری در روز سوم و ثبت نام اکبر نقوی در […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، سیاوش جدی، یعقوب امیر دلیر بناب، حجت لاسلام محمد باقری بنابی، قربانعلی حقیقت دوست و رسول صدیقی، جزء نفراتی بودند که به ترتیب در روز اول نسبت به ثبت نام برای انتخابات مجلس دهم اقدام کردند.

با ثبت نام آرش(بابک) افتخاری در روز سوم و ثبت نام اکبر نقوی در روز چهارم، لیست نامزدهای بهارستان در بناب ۷ نفره شد.

امروز هم با ثبت نام ۳ کاندیدا، نادر اختگان، سید محمد اجاقی و موسی پاداشی در فرمانداری بناب و با ثبت نام محمدعلی قائمی در وزارت کشور، لیست کاندیداهای نمایندگی مجلس در بناب به ۱۱ نفر رسید.

دکتر نادر اختگان در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب هدف از ثبت نام خود در انتخابات مجلس دهم را برداشتن مشکلات کشوری و منطقه ای علی الخصوص شهرستان بناب و حومه از سر راه، عنوان کرد و گفت: بنده مسائل و مشکلات را طی مدت طولانی بررسی وآسیب شناسی کردم و امروز می خواهم با ورود به صحنه انتخابات با کمک وهمکاری مسئولین کارآمد و متعهد به نظام و رهبری جمهوری اسلامی در برطرف شدن این مشکلات قدم بردارم و در خدمت همشهریان خود باشم.

وی با بیان اینکه نمایندگان قبلی شهرستان که از قبل زحمات  زیادی کشیده اند و برخی از مشکلات هنوز باقیست، افزود: برای مشکلات باقی مانده شهرستان راه حل هایی را طراحی کرده ام.

اختگان از احساس خود در هنگام ثبت نام گفت: احساس تکلیف می کنم و از ته قلب مسئولیت سنگین خود در هنگام ثبت نام را به عینه در وجودم درک کردم.

Untitled-1

محمد علی قائمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری تهران است و سابقه معاونت نظارت دفتر برنامه ریزی وزارت کشور را در کارنامه خود دارد.

۲۴۵۸۷

گفتنی است، دفتر خبری انعکاس بناب تا این لحظه موفق به ارتباط با سید محمد اجاقی و موسی پاداشی نگردیده است، به محض ارتباط تلفنی اطلاعات و گفتگو با این کاندیداها در همین صفحه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ش