فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن هشدار به دشمنان جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن باید بداند ما ملت ایران نه از تهدید و نه از تحریم می ترسیم و حتی اگر آب هم به روی ما بسته شود ما از حریم ولایت همانند عباس وار، دفاع خواهیم کرد.

به گزارش انعکاس بناب، فرمانده سپاه ناحیه بناب ظهر روز جمعه در بین الصلاتین نماز جمعه، در جمع اقشار مختلف مردم بناب، بسیج را تجلی کامل استکبار ستیزی دانست و گفت: بسیج شجره طیبه ای است که میوه اش شیرین و برکات فراوانی به کشور ما دارد.
سرهنگ دوستی در عین حال افزود: بسیج محل تجمع انسانهای پاک، مومن و ولایتمدار بوده و دشمن با وجود چنین نیروهایی در بسیج، همیشه ترس و لرزه بر اندام آنها دیده می شود.
وی به ویژگی های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج مایه آرامش و مایه اعتماد مردم است، بسیج کتابی است که به قلم حضرت امام راحل(ره) نوشته شده است، بسیج ادامه دهنده راه حسین است، بسیج متعلق به مکان و طیف خاصی نیست بلکه بسیج فراگیر و مردمی است و این بسیج است که به ایمان و اعتقاد به نظام مسلح است.
این مقام فرماندهی همچنین ادامه داد: همه آسایش ها و امنیت ها امروز در سایه اقتدار بسیج بوده و این نیروی مقدس همیشه سعی دارد در ارزشهای مثبت الهی در جامعه نقش ایفا کند و حافظ ارزشهای اسلامی باشد.
سرهنگ دوستی به نظر کارشناسان روسیه و غربی در مورد بسیج اشاره کرد و گفت: به نظر آنها علت عبور ایران از خیلی از مشکلات، وجود تفکر بسیجی و انقلابی است.
وی ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسیده است که قدرتی که بسیج دارد توان مقابله با ارتش های کلاسیک دنیار را دارد، همانطوری که ما در جنگ و با حضور بسیج نگذاشتیم خاک ایران اسلامی به دست بیگانگان بیفتد.
فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه امروز خیلی از ابتکارات کشور ساخته و تفکر بسیجی است، گفت: مجاهدت در میدان وسیع عرصه های بین المللی و عرصه های اقتصادی و اجتماعی، کنترل شورش ها و اغتشاشات، حضور در محرومیت زدایی و آبادانی کشور، آمادگی برای رزم و جهاد اقتصادی و خیلی از موارد دیگر از طریق بسیج صورت می گیرد.
وی در پایان بخش سخنان خود ضمن هشدار به دشمنان جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن باید بداند ما ملت ایران نه از تهدید و نه از تحریم می ترسیم و حتی اگر آب هم به روی ما بسته شود ما از حریم ولایت همانند عباس وار، دفاع خواهیم کرد.