به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، شرکت کنندگان در این تجمع  با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل ،مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود جنابات ال سعود در اعدام شیخ نمر و یاران او را محکوم کردند. حجت الاسلام عباسیان در حاشیه این تجمع در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه، خون شهید نمر […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، شرکت کنندگان در این تجمع  با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل ،مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود جنابات ال سعود در اعدام شیخ نمر و یاران او را محکوم کردند.

حجت الاسلام عباسیان در حاشیه این تجمع در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه، خون شهید نمر و امثال شهید نمر بر زمین نخواهد ماند و ما با این تجمع می خواهیم صدای مظلومان همچون شهید نمر را به جهانیان مخابره کنیم و  قطعاً راه شهید نمر همیشه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رژیم عربستان سعودی با این اقدام، آن طینت فساد خود را نشان داد که قطعاً به اسلام ناب محمدی(ص) اعتقاد ندارد و تقریباً به نوعی می خواهند بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد شود.

این استاد حوزه علمیه بناب ادامه داد: هدف آنها شیعه کشی و قصد دارند شیعیان را از روی زمین نابود کنند.

گفتنی است، طلاب حوزه علمیه بناب در این تجمع با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود و امضای طومار، اعدام شیخ نمر توسط حکومت آل سعود را به شدت محکوم کردند.

متن طومار امضاء شده در این تجمع به شرح زیر است:

و من قتل مظلوماً فقد جعلنا لولیه سلطانا

با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که رژیم سفاک و خون آشام سعودی،بار دیگر طینت جنایتکارانه ی خود را نشان داد و یکی از بندگان والامقام و خالص خدا،مظلوم و آزاده را با تعداد دیگری از ستمدیدگان به شهادت رساند.رژیمی که با نوشیدن خون پاک مظلومان و آزادگان خود را سیراب نموده و راه و رسم جنایتکاران بزرگ تاریخ را دنبال می نماید.

خبر شهادت جانگداز عالم جلیل القدر و روحانی مبارز مرحوم آیه الله شیخ نمر باقر النمر به دست عمال آل سعود موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.این شهید والامقام از مجاهدان خستگی ناپذیر بود که در پیش چشم جهانیان و مدعیان به اصطلاح حقوق بشر و آزادی بیان، پس از تحمّل شکنجه های فراوان در زندان های آل سعود ،به شهادت رسید.

این بزرگوار در راه حق شهید شد و پیام شهادتش مبارزه با آل سعود و استکبار جهانی تا آخرین قطره خون است و روزی خون آن شهید سعید، دامن منحوس سردمداران سعودی و استکبار جهانی را خواهد گرفت.

رژیم مرتجع، سفاک و مسلمان کش آل سعود که خوش خدمتی او به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بر هیچ کسی پوشیده نیست، در حالی این عالم مظلوم را شهادت رساند که در کنفرانس های به اصطلاح صلح و حل بحران سوریه شرکت می کند و سردمدار ائتلاف شده است.

با این همه هدف از اعدام شیخ نمر،سرپوش نهادن بر شکست های پی در پی آل سعود در یمن، و نیز شکست سیاست ها و دست نشانده های این رژیم در عراق ،سوریه ،لبنان و بحرین ،بوده است، غافل از آنکه امروز نکبت و بیچارگی سراسر این رژیم را فراگرفته و آن را در سراشیبی سقوط و اضمحلال قرار داده است.

بی تردید راه شیخ نمرها بی رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان، بویژه شیعیان مظلوم عربستان سکوت نخواهند کرد و به مبارزه فراگیر  خود ادامه خواهند داد و انشاالله روزی خواهد رسید که خداوند تبارک و تعالی حرمین شریفین را از لوث و آلودگی وجود آل سعود نجات خواهد داد.

ما اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک توسط رژیم منحوس آل سعود،شهادت عالم مجاهد،شهید شیخ نمر باقر النمر را به محضر امام زمان (عج)و رهبر مسلمانان جهان و مراجع عظام تقلید و عموم مسلمانان جهان تسلیت عرض نموده ،علوّ درجات برای ایشان ،اجر جزیل و صبر جمیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال خواستاریم.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا اَیَّ منقَلَبٍ ینقَلِبونَ

مدیریت ،طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب

***************************************

گزارش تصویری/

DSCF0700 DSCF0702 DSCF0703 DSCF0704 DSCF0706 DSCF0709 DSCF0710 DSCF0711 DSCF0714

انتهای پیام/ش

tele-nt