به گزارش انعکاس بناب، مهدی حامی عصر جمعه در گفتگویی با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: طی ماه های اخیر با تشدید نظارت و بازرسی بهداشتی بر مواد غذایی کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان بناب موفق به کشف و ضبط ۸۵۰ کیلوگرم ماهی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف شدند. وی از صدور حکم پنج ماه حبس […]

به گزارش انعکاس بناب، مهدی حامی عصر جمعه در گفتگویی با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: طی ماه های اخیر با تشدید نظارت و بازرسی بهداشتی بر مواد غذایی کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان بناب موفق به کشف و ضبط ۸۵۰ کیلوگرم ماهی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف شدند.

وی از صدور حکم پنج ماه حبس به فردی که اقدام به عرضه ۸۵۰ کیلوگرم ماهی غیربهداشتی و فاسد در این شهرستان کرده بود، خبر داد و گفت: با طرح شکایت این اداره از فرد خاطی وی بدلیل تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق عرضه غیرمجاز ماهی غیربهداشتی و غیر قابل مصرف از سوی دادگستری شهرستان بناب محکوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی بناب در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از حمایت های بی دریغ مسئولان استانی و شهرستانی بخصوص اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، فرماندار بناب، مقامات قضایی و فرماندهی نیروی انتظامی، از مردم شهرستان بناب درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده های خام دامی(گوشت قرمز، مرغ و ماهی) مراتب را به سامانه تلفنی ۱۵۱۲ دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش