همزمان با دومین روز از هفته بسیج بهره بر داری از طرح هادی روستای زوارق بناب شامل اجرای خیابان ۱۴ متری به طول ۷۰۰ و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریالمیلیون ریال آغاز شد.

به گزارش انعکاس بناب، همزمان با گرامیداشت دومین روز از هفته بسیج، طی مراسمی با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان و اهالی روستا بهره‌برداری از طرح هادی روستای «زوارق» از توابع شهرستان بناب آغاز شد.

طرح هادی روستای یاد شده شامل اجرای خیابان ۱۴ متری به طول ۷۰۰ متر و تملک با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده است.

 نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این طرح اظهار کرد: اگر اهالی روستاهای بناب نسبت به آزادسازی مسیرهای واقع در طرح توسعه مشارکت کنند، سایر هزینه‌ها از قبیل جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی از ‌طریق اعتبارات دولتی قابل پرداخت است.

حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی از صرف هزینه ۲۰ میلیارد ریال برای آسفالت‌ریزی معابر روستایی بناب در جریان سال ۹۳ خبر داد و افزود: این حجم آسفالت‌ریزی نسبت به سال‌های قبل بی‌نظیر است.

وی از مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست در اجرای طرح‌های هادی از مصالح مرغوب استفاده کرده و بر آسفالت‌ریزی و زیرسازی معابر نظارت دقیقی داشته باشند.