به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، ولی‌الله فرج‌اللهی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب وجود رهبری حکیمانه و فرزانه، حضور اقشار مختلف مردم در صحنه، وجود یاران مبارز و انقلابی در کنار امام راحل(ره) و داشتن ایمان و اعتقاد در مردم را از عوامل پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، ولی‌الله فرج‌اللهی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب وجود رهبری حکیمانه و فرزانه، حضور اقشار مختلف مردم در صحنه، وجود یاران مبارز و انقلابی در کنار امام راحل(ره) و داشتن ایمان و اعتقاد در مردم را از عوامل پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: مسئولان ادارات به خصوص دانشگاهیان وظیفه سنگینی در شناساندن و معرفی انقلاب اسلامی به نسل جدید جامعه دارند.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶ طرح و پروژه عمرانی

وی سپس از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی در طول ایام دهه مبارک فجر در شهرستان بناب خبر داد و گفت: برای تکمیل و اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار بناب افزود: بهره‌برداری از منبع ۱۰ هزار متر مکعبی آب شرب بناب به عنوان یکی از طرح‌های مهم قابل افتتاح در این دهه بوده و قرار است سومین منبع ۱۰ هزار مترمکعبی آب نیز دراین شهرستان کلنگ‌زنی شود که با تکمیل آن می‌توان نسبت به ذخیره آب مورد نیاز اهالی شهر بناب طی ۴۸ ساعت اقدام کرد ضمن آن که شاهد رفع مشکلات افت فشار آب در مواقع قطعی در سطح شهر نباشیم.

فرج‌اللهی گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر نباید رنگ و بوی انتخاباتی به خود بگیرد و مسئولان باید تمام ملاحظات لازم را در اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ریاست جمهور و وزیر امور خارجه برای تحقق برجام و توافقات هسته‌ای که بعد از ۳۰ ماه تلاش بدست آمد؛ اظهار داشت: بعد از انجام ۱۲ سال مذاکرات توسط دولت‌های قبلی و ۳۰ ماه تلاش این دولت در نهایت با هدایت مقام معظم رهبری و تدبیر رئیس جمهور و تلاش وزیر امورخارجه این توافق عملیاتی شد و تحریم‌های ظالمانه‌ای که توسط کشورهای غربی و سازمان ملل در سال‌های گذشته به این کشور تحمیل شده بود، برداشته شد.

فرج‌اللهی تصریح کرد: قطعاً این توافق با مصلحت بزرگان کشور صورت گرفته و به نفع کشور و مردم عزیز ایران اسلامی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه سال جاری گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی تعیین سرنوشت خود و کشور توسط خود مردم است و برخلاف انتخابات‌های زمان رژیم قبلی که نمایشی بودند در نظام جمهوری اسلامی رأی مردم ارزشمند است و آنچه از صندوق‌های رأی خارج می‌شود به عنوان حق‌الناس بوده و وظیفه ما صیانت از این آراء است.

فرج‌اللهی با بیان اینکه اولویت اول نظام حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است؛ گفت: حاکمیت نیز وظیفه برگزاری صحیح و بی‌طرفانه انتخابات را عهده‌دار است.

وی با تأکید بر اینکه اقتدار و امنیت نظام از داخل صندوق‌های رأی خارج خواهد شد؛ اظهار داشت: اگر می‌خواهیم اقتدار خود را در دنیا به جانیان نشان دهیم باید به صورت پرشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب در ادامه ضمن تأکید مجدد بر ضرورت حفظ بی‌طرفی مسئولان ادارات در امر انتخابات گفت: بالای ۹۹ درصد از مدیران شهرستان به این موضوع توجه دارند که جای تقدیر و تشکر دارد و این موضوع درسطح شهرستان کاملاً رصد می‌شود.

فرج‌اللهی افزود: اما با این حال و با وجود تأکیدات و تذکرات، برخی مسئولان نسبت به این موضوع بی‌توجه هستند و برای آخرین بار به آنها تذکر داده می‌شود که بر له یا علیه هیچ کاندیدایی گام برندارند و در صورت دخالت ضمن اینکه از مسئولیت خود عزل خواهند شد، بلکه به دستگاه قضایی نیز معرفی خواهند شد. زیرا نمی‌توانیم آرامش و امنیت شهرستان را بوسیله دو سه نفر مورد خدشه قرار دهیم.

به گفته فرماندار بناب، ۱۱۲ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان بناب پیش‌بینی شده است و جمعیت بالای ۱۸ سال را ۹۹ هزار و ۵۰۰ نفر تشکیل می‌دهند که ۷۳ درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود و یک‌هزار و ۵۰۰ نفر بعنوان عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات همکاری دارند.

فرج‌اللهی تصریح کرد: هم اکنون ۶ نفر به عنوان کاندید مورد تأیید قرار گرفته‌اند که لیست نهایی ۲۸ بهمن ماه جاری و بعد از اعلام هیئت نظارت انتشار خواهد یافت.

مسئولان ادارات توجه کنند عده‌ای فرصت طلب در پی تخلیه تلفنی هستند

وی در ادامه جلسه شورای اداری بناب توصیه‌ای نیز به مدیران ادارات خدمات رسان داشت و گفت: ادارات خدمات رسان حق قطع انشعابات ادارات دیگر را بدون هماهنگی و اطلاع قبلی فرمانداری ندارند و در صورت عدم رعایت با خود مسئولان برخورد خواهد شد و اداراتی هم که بدهی دارند سعی کنند نسبت به واریز بدهی خود اقدام کنند.

فرج‌اللهی تصریح کرد: مسئولان ادارات و نهادها توجه کنند که عناصر فرصت‌طلب در پی تخلیه تلفنی و جمع‌آوری اطلاعات از ادارات هستند که مسئولان و کارکنان ادارات هوشیاری خود را کاملاً حفظ کنند.‌

شفافیت و عدم تبعیض در انتخابات

رئیس دادگستری شهرستان بناب نیز با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات گفت: به این منظور دستگاه قضایی شهرستان تلاش دارد در کنار دیگر عوامل اجرایی و برگزار کننده برای برگزاری یک انتخابات پرشور در شهرستان اقدام کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سعید قاسمی‌وند با بیان اینکه حضور و نقش تعیین کننده مردم در انتخابات همواره در نظام مقدس ما مورد توجه قرار دارد، افزود: شفافیت و عدم تبعیض از مهم‌ترین اصولی است که در برگزاری انتخابات کشور اسلامی ما مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام مقدس ما همواره مقدمات لازم را برای برگزاری یک انتخابات سالم، شفاف و با حضور حداکثری مردم فراهم می‌کنند؛ یادآور شد: همه باید در برگزاری انتخابات همواره قانون را مورد توجه قرار دهیم.

رئیس دادگستری شهرستان بناب از تمام مسئولان خواست تا با همکاری و تلاش مقدمات برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان را به خوبی فراهم کنند.

قاسمی‌وند با بیان اینکه همه ما باید در چارچوب وظایف و قانون زمینه برگزاری انتخابات را در شهرستان فراهم کنیم؛ اظهار داشت: هرگونه کوتاهی در این خصوص خیانتی بزرگ به آرمان‌های والای امام راحل و نظام مقدس ماست، از این رو زیبنده یک کارمند و مسئول اداره نیست که با حمایت از یک کاندیدای خاص جایگاه خود را پایین بیاورد و مسئولان نظام را به حمایت از یک کاندیدا و فرد خاص منتسب کنند.

رئیس دادگستری شهرستان بناب در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از کاندیداهای انتخابات مجلس که با حضور خود به انتخابات گرمیت بخشیده‌اند، اظهار امیدواری کرد که مردم با حضور پرشور خود در پای صدوق‌های رأی بار دیگر شکوه و عظمت نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/