جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در اجتماع شکوه مقاومت بسیجیان منطقه بناب با اعلام این مطلب گفت: امروز کشورهای مختلف اسلامی با الگو گرفتن از تفکر بسیجی توانسته اند در برابر صهیونیست ها، تکفیری ها و استکبار مقابله نموده و مفهوم واقعی بسیج رامعنی کنند.  به گزارش انعکاس بناب، حجه الاسلام والمسلیمن سرایی […]

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در اجتماع شکوه مقاومت بسیجیان منطقه بناب با اعلام این مطلب گفت: امروز کشورهای مختلف اسلامی با الگو گرفتن از تفکر بسیجی توانسته اند در برابر صهیونیست ها، تکفیری ها و استکبار مقابله نموده و مفهوم واقعی بسیج رامعنی کنند.

 به گزارش انعکاس بناب، حجه الاسلام والمسلیمن سرایی رمز پیروزی و موفقیت بسیج و بسیجی را ولایت مداری و تکلیف گرایی ذکر کرد و افزود : حمایت از ولایت فقیه و حرکت براساس فرامین مقام معظم رهبری توسط بسیج شکل واقعی را به خود گرفته و این موضوع باعث سرافرازی جامعه بسیجی شده است.

 وی تصریح کرد : بسیجیان با عزت وسرافرازی و با تاسی از قیام عاشورا توانسته اند در برابر جنگ نابرابر و هم اینک نیز در برابر جنگ نرم دشمن سربلند باشند و دشمنان را با یاس و نامیدی همراه سازند.

 جانشین نماینده ملی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به شکست دشمن در ارزیابی انقلاب و بسیج گفت: دشمنان نظام تا کنون نتوانسته اند چگونگی بروز و ظهور انقلاب و بسیج را ارزیابی کنند و خود نیز به این شکست اعتراف می کنند .

حجه الاسلام  سرایی افزود: ملت ایران بعنوان بسیجی همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و تنها یک اشاره از سوی ولایت فقیه لازم است که حماسه جدیدی را بیافرینند.

گفتنی است، در  اجتماع شکوه مقاومت، بسیجیان پایگاههای مقاومت منطقه با حضور در مصلای اعظم بناب بار دیگر با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام مغظم رهبری تجدید پیمان نمودند.