به گزارش انعکاس بناب، نماینده بناب در نشست اختصاصی با کارگران و کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب، با بیان اینکه گاهاً باید بعضی موارد و واقعیت ها گفته نشود، گفت: چرا مدیران قبلی از اینجا رفتند؟ این بحث مفصلی است که من می دانم چرا رفتند، ولی نمی خواهم بگویم. حجت الاسلام باقری بنابی مشکلات […]

به گزارش انعکاس بناب، نماینده بناب در نشست اختصاصی با کارگران و کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب، با بیان اینکه گاهاً باید بعضی موارد و واقعیت ها گفته نشود، گفت: چرا مدیران قبلی از اینجا رفتند؟ این بحث مفصلی است که من می دانم چرا رفتند، ولی نمی خواهم بگویم.

حجت الاسلام باقری بنابی مشکلات مجتمع فولاد بناب را اساسی و پایه ای دانست و گفت:ما باید از این مشکلات عبرت بگیریم ومرتکب اشتباهات قبل نشویم.

نماینده بناب با بیان اینکه، اینجانب هفته ای ندارم که در مورد فولاد بناب جلسه ای نداشته باشم، گفت: مشکلات اینجا اساسی است و بهتر است بدانید این مشکلات در شرف حل شدن است.

وی افزود: فولاد بناب بحث های مدیریتی و بانکی داشت که ما بر روی بحث های بانکی فشار آوردیم تا این مشکلات بر طرف گردد، اما واقعاً در اینجا بانک ها فولاد بناب را قفل کرده اند.

باقری بنابی خاطر نشان کرد: تا به حال هیچ کسی را سفارش نکرده ام که در اینجا شغل بدهند، من هم می توانستم مانند دیگران لیست چندین نفر را بدهم و بگویم اینجا شاغل شوند، این کار را نکرده ام چون تحمیل نیرو بر اینجا واقعا خیانت است، ولی گفته ام که این نیرو و ظرفیت را شایسته سالاری کنند.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برای حل برخی از مسائل و مشکلات مدیریتی کشور استفاده از تجربیات خارجی ضروریست، گفت: باید بحث مدیریت اینجا تقویت شود،آقای جهانگیری به ما قول داده اند که هرچه سریع تر یک مدیر خارجی بیاورند و از ۰ تا ۱۰۰ این مجموعه را مدیریت و تقویت کنند و بیایند شایسته سالاری انجام بدهند.

نماینده مردم بناب ادامه داد: درست است که در یک مجموعه اگر انقباض ایجاد شود نا رضایتی به وجود خواهد آمد ولی باید در مدیریت هم تغییراتی اساسی شود.

وی عنوان کرد: اگر ما کوچک ترین سستی در کارمان بود اینجا خیلی وقت پیش تعطیل شده بود.

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: اینکه من به مجتمع فولاد سر نمی زنم، علتش این است که نمی خواهم مجموعه را سیاسی بکنم، من یک شخص سیاسی هستم و شما نباید اجازه دهید افرادی که می خواهند بیایند و این مجموعه را سیاسی کنند، وارد اینجا شوند.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اینجا یک مجموعه تخصصی است، نباید به هیچ عنوان سیاسی شود، افزود: من خواهشم از شما این است که با وجدان کاری بیشتر و بابهره وری بیشتر تلاش کنیم که از این وضعیت خارج شویم، و از مدیران هم خواهشمندم بحث بیمه تکمیلی را هرچه سریع تر به طور کلی حل کنند، چون واقعا نگران کننده است.

وی از عقد قراردادهای یک ماهه بین کارگران انتقاد کرد و گفت: باید در خصوص تمدید قرار داد ها، منطقی و با امید بیشتر و خوش بینانه عمل کنید.

انتهای پیام/ع