به گزارش انعکاس بناب، در این مراسم بازرسان قانونی مجمع برای سال دوم با رأی هیأت امنای مجمع خیرین مدرسه ساز انتخاب شدند . بنا بر این گزارش، در این جلسه  مدیرعامل و بازرس مجمع، گزارشی از فعالیت های یکسال گذشته مجمع را به هیأت امنا ارائه نمودند. فرماندار شهرستان بناب با حضور در جمع […]

به گزارش انعکاس بناب، در این مراسم بازرسان قانونی مجمع برای سال دوم با رأی هیأت امنای مجمع خیرین مدرسه ساز انتخاب شدند .
بنا بر این گزارش، در این جلسه  مدیرعامل و بازرس مجمع، گزارشی از فعالیت های یکسال گذشته مجمع را به هیأت امنا ارائه نمودند.
فرماندار شهرستان بناب با حضور در جمع این اعضا، ضمن آگاهی از فعالیت های این مجمع، گفت: فعالیت شما خیرین نیکوکار  ارزنده است و باید در کنار دولت بتوانیم به فریاد دانش آموزان  برسیم و مدارسی برای آنان احداث کنیم.
فرماندار بناب با بیان اینکه اقدام خیرین مدرسه ساز، حرکتی ارزشمند است خطاب به خیرین اظهار داشت : قدر کار خود را بدانید چرا که در این مسیر و فعالیت شما با خدا معامله می کنید.
فرج الهی در ادامه از اهتمام و تلاش اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب در طول فعالیت شان و از اهتمام و پیگیری مدیر آموزش و پرورش منطقه و روحیه مردمی و پیگیری مجدانه وی در امر مقدس مدرسه سازی تقدیر و تشکر نمود.
ممقانی بنابی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز طی سخنانی ضمن اظهار خرسندی از پیشرفت فیزیکی پروژه های مورد بازدید و تقدیر و تشکر از خیرین بزرگوار ، اظهار داشت با بهره‌برداری از طرح‌های مذکور، بخشی از مشکلات آموزش‌و پرورش منطقه در خصوص فضاهای آموزشی و  پرورشی رفع خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در ادامه به برگزاری جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز اشاره کرد و گفت:اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز بانوان اواخر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
وی خطاب به اعضای هیات امنای مجمع خیرین گفت:شما اعضای محترم مجمع خیرین از پتانسیل بسیار بالایی در جذب خیرین دارید و از این موقعیت برای جذب خیرین  در امر مقدس مدرسه ساز ی استفاده کنید.
در ادامه مراسم ، پس از برگزاری انتخابات با اکثریت آرا جواد نظام پرست برای دومین سال به عنوان بازرس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب انتخاب شد.
در حاشیه این جلسه  اعضای هیات امنای مجمع خیرین مدرسه ساز از تعدادی از پروژه های آموزشی و عمرانی خیر ساز آموزش و پرورش شهرستان بناب از جمله مدارس صدرا، طاها ، شهید مدنی و مدرسه شهید فکوری بازدید نمودند.

آموزش و پرورش بناب

آموزش و پرورش بناب

آموزش و پرورش بناب

آموزش و پرورش بناب

انتهای پیام/ش