به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند تبدیل انهار سنتی بناب به مدرن گفت:برای این منظور ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که با اتمام عملیات اجرایی جمع کانالهای اصلی که به بتنی تبدیل شده اند به ۹۳ کیلومتر خواهد رسید. وی با اشاره به هدف […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند تبدیل انهار سنتی بناب به مدرن گفت:برای این منظور ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که با اتمام عملیات اجرایی جمع کانالهای اصلی که به بتنی تبدیل شده اند به ۹۳ کیلومتر خواهد رسید.

وی با اشاره به هدف گذاری بتنی کردن ۱۱۵ کیلومتر از انهار اصلی بناب، طبق سند توسعه و تدبیرخاطر نشان کرد:در صورت اختصاص و تخصیص اعتبار کافی شهرستان بناب قبل از موعد مقرر هدف گذاری فوق را محقق خواهد ساخت.

فرماندار بناب با تاکید بر استفاده بهینه از آبهای موجود در جهت احیای دریاچه ارومیه گفت:یکی از الزامات اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در مزارع شهرستان بناب تبدیل کلیه انهار سنتی به بتنی می باشد تا کشاورزان بتوانند از سیستم های آبیاری نوین استفاده کنند.

فرج الهی بر استفاده پیمانکاران از مصالح مناسب و استاندارد در احداث کانالهای این شهرستان تاکید کرد و افزود:این انهار باید تا سالیان سال توسط کشاورزان و بهره برداران مورد استفاده قرار گیرد لذا لازم است بهترین مصالح در ساخت آن بکار گرفته شود.

 kanal-1 copy kanal-3 copyانتهای پیام/ش