به گزارش انعکاس بناب، جمشید نظمی صبح امروز در جلسه مشترک ستاد ساماندهی امور جوانان و هیئت های ورزشی بناب گفت: سیاست کلی دولت برون سپاری و جذب بخش خصوصی برای توسعه ورزش می باشد لذا بدین منظور فقط مدیریت دو سوم اماکن ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان می باشد. وی با اشاره […]

به گزارش انعکاس بناب، جمشید نظمی صبح امروز در جلسه مشترک ستاد ساماندهی امور جوانان و هیئت های ورزشی بناب گفت: سیاست کلی دولت برون سپاری و جذب بخش خصوصی برای توسعه ورزش می باشد لذا بدین منظور فقط مدیریت دو سوم اماکن ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان می باشد.

وی با اشاره به اینکه نباید منتظر اعتبارات قطره چکانی دولت برای تکمیل زیر ساخت های ورزش باشیم خاطر نشان کرد: طبق برنامه سوم توسعه قرار بود سرانه ورزشی استان به ازای هر نفر به یک متر افزایش یابد که این موضوع بعلت عدم تخصیص اعتبارات محقق نشد .

مدیر کل ورزش و جوانان از ضعف این اداره کل در خصوص ورزش همگانی و بانوان خبر داد و گفت: هر چند تعدادی از اماکن ورزشی استان در نوبت صبح در اختیار بانوان قرار گرفته است ولی اماکن مذکور کفاف پوشش جمعیت بانوان استان را نمی دهد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان نیز در این جلسه برای اولین بار از تنظیم سند راهکارهای اجرایی اشتغال استان برای جوانان خبر داد و گفت: در این سند توزیع مشاغل حوزه جوانان بر اساس نیازمندیها و طبق ظرفیت و موجودیت هر شهرستان بصورت جداگانه مد نظر قرار گرفته است.

خانم لیلا جاویدان تشکیل مجمع خیرین ازدواج، تشکیل کمیته های سامان ازدواج و ایجاد مراکز تخصصی ازدواج را از مهمترین سیاست های استانی در سال جاری برای تسهیل در ازدواج جوانان نام برد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان تلاش می کند مشارکت اجتماعی و حضور پرنشاط جوانان را در جامعه فراهم آورند.

وی خاطر نشان کرد:۸۶ درصد از جوانان از فضای مجازی استفاده می کنند که دوری از فضای حقیقی باعث ورود آسیب های اجتماعی به این قشر گردیده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان بر تاسیس سازمانهای مردم نهاد تاکید کرد و گفت:برای هر پنج هزار نفر جوان باید یک سازمان مردم نهاد به ثبت برسد.

انتهای پیام/ش