به گزارش انعکاس بناب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بناب، در مراسمی که به صورت نمادین در مدرسه استثنایی باغچه بان و با حضور فرماندار و روسای برخی از ادارات برگزار گردید، از زحمات معلمین بزرگوار تقدیر و قدردانی شد. فرج الهی فرماندار شهرستان بناب، در این مراسم طی سخنانی، ضمن گرامیداشت […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بناب، در مراسمی که به صورت نمادین در مدرسه استثنایی باغچه بان و با حضور فرماندار و روسای برخی از ادارات برگزار گردید، از زحمات معلمین بزرگوار تقدیر و قدردانی شد.

فرج الهی فرماندار شهرستان بناب، در این مراسم طی سخنانی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید مطهری و روز معلم و تقدیر و تشکر از آنان، اظهار کرد: تجلیل از مقام معلم در واقع تجلیل از علم و دانش است.

وی با اشاره به جایگاه معلم در تعالیم دینی و اسلامی خاطرنشان کرد: معلمی شغل انبیاست و رسیدن به این جایگاه باید از سوی معلمان پاس‌داشته شود.

فرماندار بناب به نقش معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور اشاره و تصریح کرد: همه معلمان با تمام توان و خالصانه با تعلیم و تربیت دانش آموزان برای موفقیت و پیشرفت کشور در تمام عرصه ها تلاش می کنند.

فرج الهی به جایگاه معلمان در جامعه اشاره کرد و گفت: تمام مسئولین روزی در کلاس های درس این معلمان حضور داشته وبه این امر افتخار می کنند همه آحاد جامعه باید قدردان معلمان باشند چرا که هر تحولی در کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران،حاصل تلاش آموزش و پرورش و تلاش های معلمان است.

وی افزود:معلمان تولیدکنندگان علم و دانش در جامعه هستند و باید این باور غلط که معلمین مصرف کننده هستند در جامعه اصلاح شود.

در ابتدای این مراسم، ممقانی بنابی مدیر آموزش وپرورش بناب طی سخنانی ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان حاضر در جلسه، هفته معلم را به تمامی معلمین بزرگوار تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت نمود.

در این مراسم ، دانش آموزان مدرسه استثنایی باغچه بان با اجرای مراسم مختلف به تقدیر و تجلیل از معلمین خود پرداختند.

گزارش تصویری

photo_2016-05-03_18-46-39

مدارس بناب مدارس بناب  مدارس بناب مدارس بناب مدارس بناب

انتهای پیام/ش