به گزارش انعکاس بناب، مسعود پزشکیان عصر امروز در اولین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز شهرستان بناب با بیان اینکه به همت این مردم می‌توان کوه را جابه‌جا کرد؛ اظهار داشت: نمی‌شود با حرف و شعار کشور را ساخت، اگر در کشور عدالت حاکم باشد، تمام مشکلات کشور برچیده می‌شود. وی افزود: در کشور ما عده‌ای […]

به گزارش انعکاس بناب، مسعود پزشکیان عصر امروز در اولین جشنواره بانوان خیر مدرسه‌ساز شهرستان بناب با بیان اینکه به همت این مردم می‌توان کوه را جابه‌جا کرد؛ اظهار داشت: نمی‌شود با حرف و شعار کشور را ساخت، اگر در کشور عدالت حاکم باشد، تمام مشکلات کشور برچیده می‌شود.

وی افزود: در کشور ما عده‌ای هستند که فرزندان خود را در بهترین مدارس خصوصی ثبت‌نام کرده و ۱۰ میلیون تومان شهریه می‌پردازند ولی در یک نقطه کشور نیز سقف مدرسه بر سر دانش‌آموزان محروم می‌ریزد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که فرزند فلان مقام مسؤول کشور نیز در کنار سایر بچه‌های محروم این کشور تحصیل نکند، مشکل کشور را درک نخواهد کرد.

پزشکیان اظهار داشت: وقتی در مجلس می‌خواهیم حرف بزنیم می‌گویند مشکل شما این است که با فلان گروه مشکل داری!

وی افزود: بنده باز می‌گویم نمی‌شود در کشور برای یک نفر ۱۰۰ میلیون حقوق بدهی و برای نفر دیگر یک میلیون تومان!

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه این کشور را مردم نگه داشته‌اند نه چهار نفر مسؤول؛ گفت: اگر به ملت خدمت کنیم قطعاً ملت پشتیبان دین و حکومت هستند.

پزشکیان تصریح کرد: کسانی که خود را خدمتگزار مردم می‌دانند باید برای حل مشکلات مردم گام بردارند نه اینکه دنبال پرونده‌سازی برای آن باشند.

وی با تأکید بر اینکه آینده کشور برعهده آموزش و پرورش است؛ گفت: اگر بخواهیم کشور اصلاح شود باید آموزش و پرورش ما اصلاح شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت حاکم شدن عدالت در جامعه خاطرنشان کرد: معنای عدالت این است که همه مردم پای یک سفره بنشینند نه اینکه عده‌ای حقوق چند صد میلیون تومانی دریافت کنند و عده‌ای دیگر یک میلیون تومان و با این تفاوت‌ها نباید انتظار اجرای عدالت در کشور را داشت.

انتهای پیام/فارس