به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ رمضان الله‌وردیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به مأموریت‌های فرماندهی این شهرستان در مقابله با کالای قاچاق، اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و برخورد با جرائم اقتصادی، مأموران  پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان از  انتقال محموله قاچاق مطلع و پیگیری آن را در دستور کار […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ رمضان الله‌وردیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به مأموریت‌های فرماندهی این شهرستان در مقابله با کالای قاچاق، اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و برخورد با جرائم اقتصادی، مأموران  پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان از  انتقال محموله قاچاق مطلع و پیگیری آن را در دستور کار خود قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی محسوس و نامحسوس، یک دستگاه پراید و یک دستگاه MVM شاسی بلند، متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بناب، با اشاره به میزان محموله کشف‌شده در این ۲ اتومبیل، گفت: مأموران در بازرسی از خودروها تعداد ۱۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به همراه محموله کشف‌شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ش