به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان و در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه در هیچ حوزه‌ای بشر نمی‌تواند در مقابل مشیت الهی قانون دیگری وضع کند؛ اظهار داشت: آمارهای قطعی نشان می‌دهند که افزایش بی‌حجابی در جهان، آمارهای طلاق و […]

به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان و در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه در هیچ حوزه‌ای بشر نمی‌تواند در مقابل مشیت الهی قانون دیگری وضع کند؛ اظهار داشت: آمارهای قطعی نشان می‌دهند که افزایش بی‌حجابی در جهان، آمارهای طلاق و از هم گسیختگی خانواده‌ها را به‌طور روزافزون افزایش می‌دهد.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: افزایش آمار فرزندان نامشروع در دنیا در اثر بی‌حجابی زنان در غرب است که هر روز شاهد پیامدهای آن هستند و عمدتاً انواع جنایت‌ها را این فرزندان بی‌پدر و مادر مرتکب می‌شوند.

حجت الاسلام باقری‌بنابی تأکید کرد: مع الأسف بلاد اسلامی نیز از وجود این گونه افراد بی‌نصیب نمانده‌اند.

وی گفت: امروز افرادی که در لباس داعش ظاهر شده‌اند و با دلارهای نفتی دول مرتجع عرب تغذیه می‌شوند همین تحفه‌های بی‌پدر و مادر غربی هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با انتقاد از تبدیل شدن زن به عنوان وسیله‌ای برای تبلیغ کالا در جامعه خاطرنشان کرد: کار به جایی رسیده است که بانوان به‌خاطر جاذبه‌های جنسی وسیله‌ای شده‌اند برای تبلیغ کالا، عاملی شده‌اند برای جذب مشتری و وسیله‌ای شده‌اند برای جذب گردشگر!

حجت‌الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: در چنین جوامعی شخصیت زن در حد یک عروسک سقوط کرده و ارزش‌های والای خانم‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند و تنها قوام و افتخار یک خانم جوانی اوست که بعد از مدت کوتاهی از بین می‌رود.

وی با اذعان به اینکه خانم‌ها می‌توانند با رعایت موازین شرعی در تمام صحنه های مختلف سیاسی، اقتصادی، مدیریت‌ها و پست‌های کلیدی حاضر شوند؛ یادآور شد: برای مسؤولان به‌خصوص مسؤولان اجرایی عرض می‌کنم که نباید به‌خاطر کسب چند رأی از مسائل زنان و توجه به خواسته‌های قانونی آنها چشم‌پوشی کنند.

امام جمعه بناب اضافه کرد: متأسفانه به‌خاطر کسب چند رأی بیشتر و پیشی گرفتن از رقیب مقابل بر سر مصالح نظام هر چه می‌خواهد بیاید و متأسفانه تمام مسائل کشور فدای رأی شده است.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با طرح این پرسش که «آیا مدیریت خانواده، تربیت فرزندان شایسته و ساختن انسان‌های فهیم و تحویل عناصر وارسته به جوامع اسلامی در حد یک کار نیست؟»، اظهار داشت: تمام مشکل ما از این ناحیه است.

وی تصریح کرد: آیا صحیح است که پدر و مادر اول صبح به قصد کار از خانه خارج شده و تربیت فرزندان خود را به مراکز نگهداری کودکان بسپارند؟! غافل از اینکه لحظه به لحظه کودک به نفس گرم مادر نیاز دارد و این نوعی خیانت به کودکان است.

خطیب جمعه شهرستان بناب در ادامه خطبه‌ها تأکید کرد: از اولین روز تشکیل جمهوری اسلامی آرزو داشتم که ای کاش، ای کاش در جمهوری اسلامی دانشگاهی تأسیس و راه‌اندازی می‌شد تحت عنوان دانشگاه تربیت اولاد.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی افزود: تشکیل این دانشگاه ضمن حل بخش زیادی از مشکلات در جامعه مانع از هم پاشیدگی خانواده‌ها نیز می‌شود.

انتهای پیام/فارس