به گزارش انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۵۰ نوع انواع مواد مخدر در شکل‌های مختلف در دنیا تهیه و توزیع می‌شود؛ اظهار داشت: متأسفانه هم اکنون ۱۰ درصد جمعیت کشور به عناوین مختلف درگیر مسائل مواد مخدر […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۵۰ نوع انواع مواد مخدر در شکل‌های مختلف در دنیا تهیه و توزیع می‌شود؛ اظهار داشت: متأسفانه هم اکنون ۱۰ درصد جمعیت کشور به عناوین مختلف درگیر مسائل مواد مخدر هستند و به عنوان دغدغه و تهدید اجتماعی گریبان خانواده‌ها را گرفته است.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر باید با جدیت دنبال شود؛ افزود: هفته مبارزه با مواد مخدر فرصت مناسبی است که در آن با تشکیل و برپایی نمایشگاه‌های سیار و برگزاری تئاترهای خیابانی مضرات این بلای خانمان‌سوز به مردم تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب تصریح کرد: استفاده از توانایی بسیج و پایگاه‌ها در محله‌ها و روستاها و در پایگاه‌های مقاومت و مساجد برای آگاه‌سازی و اطلاع رسانی ضروری است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

فرج‌اللهی سپس با بیان اینکه پاکسازی مناطق آلوده در روزها و هفته‌های قبل آثار مثبتی در جامعه داشته است، از نیروی انتظامی خواست پاکسازی نقاط آلوده شهرستان  را در هفته مبارزه با مواد مخدر جزو اولویت کاری این نیرو قرار دهند.

وی با تقدیر و تشکر از فرماندهی و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی در کشف مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان خاطرنشان کرد: قطعاً کشف ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در طول یک ماه کار ساده‌ای نیست و نیروهای انتظامی با تلاش شبانه‌روزی خود آن را کشف و ضبط کرده‌اند.

فرماندار بناب در ادامه سخنان خود با تأکید بر ادامه تشکیل و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای پرسنل ادارات و قشرهای مختلف مردم در تشریح برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدای مبارزه با مواد مخدر، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه سیار از جمله برنامه‌های ستاد در این هفته است.

انتهای پیام