به گزارش انعکاس بناب، رضا استادرحیمی عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی بناب با اشاره به موفقیت های دولت تدبیر و امید در برجام آسایش و امنیت حاکم بر کشور را مدیون خون شهدا و تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و در رأس آن مردم دانست. وی با نقل […]

به گزارش انعکاس بناب، رضا استادرحیمی عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی بناب با اشاره به موفقیت های دولت تدبیر و امید در برجام آسایش و امنیت حاکم بر کشور را مدیون خون شهدا و تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و در رأس آن مردم دانست.

وی با نقل قول هایی از معاون اول رئیس جمهور که این دولت کشور را با ۴۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته است؛ گفت: این در شرایطی است که در دولت های نهم و دهم ۸۰۰ میلیارد دلار نیز نفت به فروش رسیده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی افزود: دولت یازدهم زمانی که روی کار آمد از ۸ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی ۵۰۰ هزار واحد آن در طول ۸ سال تعطیل شده بودند و امروز افرادی دایه مهربان تر از مادر شده اند و دم از تعطیلی واحدهای تولیدی درکشور می زنند، این تعطیلی واحدهای تولیدی در سایه سیاست های بی خردانه دولت قبلی به وجود آمده است.

استادرحیمی همچنین از هزینه کردن وام های موجود در دولت قبلی برای خرید ماشین های لوکس و کالاهای غیرضروری لوکس خبر داد و گفت: دولت بایستی برای احیای مجدد واحدهای تولیدی زیر ۵۰ نفر و ۱۰۰ نفر و برای نگه داشتن ثبات آن ها در شرایط فعلی به میلیاردها تومان اعتبار نیازمند است.

وی با اذعان به اینکه مسئولین استان در دولت یازدهم دولت را در استان با ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتند؛ تصریح کرد: دولت یازدهم با تلاش های خود در سه سال گذشته توانسته تورم ۴۲ درصدی را به ۱۰ درصد کاهش دهد.

این مدیر دولتی استان خاطرنشان کرد: دولت از بابت پرداخت یارانه در سطح استان آذربایجان شرقی سالانه ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه پرداخت می کند در حالی که اعتبارات عمرانی یک سال استان ۲۰۰ میلیارد تومان است و اگر به جای پرداخت این مبلغ به عنوان یارانه آن را صرف تکمیل راه های مواصلاتی استان می کردیم الان شاهد مرگ مردم بی گناه در جاده های استان و کشور نبودیم.

استاد رحیمی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر اقتصاد درونی در کشور گفت: درون زا بودن و عدالت محور بودن به معنای این نیست که پول پخش کنیم. باید در راستای افزایش تولید و صادرات قدم برداریم.

وی در ادامه سخنان خود گریزی هم به بحث فیش های حقوقی نجومی در کشور زد و گفت: فیش های حقوقی نجومی صرفاً به این دولت ارتباط ندارد و این فیش ها ناشی از ناکارآمدی اقتصاد و اقتصاد نفتی به وجود آمده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در دولت های نهم و دهم در طول ۸ سال تعداد ۳۳ هزار نفر به امار بیکاران موجود در استان آذربایجان شرقی اضافه شده است؛ یادآور شد: مدیران باید با تلاش شبانه روزی و دوری جستن از نگاه شخصی به وظایف محوله عمل نموده و نگذارند به سرمایه اجتماعی که مردم باشند، آسیبی وارد شود.

انتهای پیام/ش